Groove Fanatics hits DJs charts

jaimiefanatic

Jaimie Fanatic
en hij is pas net een dag of 2 uit! Ik zal wanneer hij een paar weken/maanden heeft gelopen ook hier de
top 10s (hopelijk zijn die er dan) van andere djs neerzetten:

Groove Fanatics is proud to be able to have been reaching out to the hearts of many djs, even before the official release was available in local record stores! GF/ JFanatic wants to thank all that give airplay to Groove Fanatics!

Jip de Luxe
#4 Jaimie Fanatic - Break & Blow (Groove Fanatics) :dj:

Laidback Luke:
#6 : Jaimie Fanatic - Bboy Stance (laidback luke remix) :dj:

DJ Marcella:
#1 : Jaimie Fanatic - Break & Blow (Groove Fanatics) :halleluja

Only DJs.com
#1 : Club record of the Week: Jaimie Fanatic - Break & Blow (Groove Fanatics) :halleluja

and not to forget the recent notation by

Judge Jules
Tried & Tested BBC1: Jaimie Fanatic - Break up! (Break & Blow - Groove Fanatics) :halleluja

leuk joh ... ik weet nog dat ik ooit in een 'only dj's chart' stond ... is altijd leuk

hoeveel verkoop je gemiddeld per plaat ?:P

Origineel geplaatst door MadR
leuk joh ... ik weet nog dat ik ooit in een 'only dj's chart' stond ... is altijd leuk

hoeveel verkoop je gemiddeld per plaat ?:P

ja te gek he! die Forcesupreme (ook een synthforum.nl producertje) doet het ook heel goed op only-djs.com
maare, wat bedoel je met "hoeveel verkoop je gemiddeld per plaat"?

Origineel geplaatst door jaimiefanatic
ja te gek he! die Forcesupreme (ook een synthforum.nl producertje) doet het ook heel goed op only-djs.com
maare, wat bedoel je met "hoeveel verkoop je gemiddeld per plaat"?

oh ook leuk voor forcesupreme

maar gewoon
verkoop je gemiddeld er net 500 of verkoop je er rond de 1500 van 1 release
dat is mijn vraag eigenlijk

oh ook leuk voor forcesupreme

maar gewoon
verkoop je gemiddeld er net 500 of verkoop je er rond de 1500 van 1 release
dat is mijn vraag eigenlijk

omdat het de eerste keer is dat Astral en ik dit doen hebben we eerst een 500 tal copies geperst
die zijn overigens nu uitverkocht.. daarna wordt ie gewoon weer bijgeperst. Het is afwachten! Als we 1500 zouden halen (lijkt me sterk overigens) dan zal de 2e release misschien gelijk 1000 stuks geperst worden.

ik ben al blij nu hoor met wat naamsbekendheid enzo :)

wederom gefeliciteerd :D

Gefeliciteerd !!!!!

Ik kan je niet vertellen hoe blij ik ben om te zien dat iemand suk6 heeft ZONDER idols !!

Right on !

Attachments

• rhodesherbie.jpg
    rhodesherbie.jpg
    14 KB · Bekeken: 152
tipje

tipje

ohja nog een tipje van wat ik het verleden heb meegemaakt
distributies verkopen vaak grote partijen vinyl aan andere distributies met de optie dat de exemplaren die ze niet verkopen terug kunnen geven.

Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt (binnen een maand was alles op)
maar na een half jaar kwamen er een aantal terug
en bleek die dus niet uitverkocht te zijn ...

hou daar rekening mee ... als het zo geregeld is natuurlijk :)

Re: tipje

Re: tipje

ohja nog een tipje van wat ik het verleden heb meegemaakt
distributies verkopen vaak grote partijen vinyl aan andere distributies met de optie dat de exemplaren die ze niet verkopen terug kunnen geven.

Ik heb namelijk hetzelfde meegemaakt (binnen een maand was alles op)
maar na een half jaar kwamen er een aantal terug
en bleek die dus niet uitverkocht te zijn ...

hou daar rekening mee ... als het zo geregeld is natuurlijk :)

klopt......je hebt verkopen en verkopen....er is volgens mij geen enkele distributeur die het recht op teruggave niet meeneemt.... wij hebben met onze US distro een max van 20% maar met onze "rest van de wereld" distro een max van 100%, dus alles kan in principe terugkomen en dan moeten wij netjes het geld terugbetalen...... komt er dus op neer dat je eigenlijk pas ofwel na 1 jaar weet wat er daadwerkelijk verkocht is, ofwel dat er al eerder bijbestellingen komen van de platenzaken zelf omdat de boel uitverkocht is.....

Origineel geplaatst door Nightstorm
hehe zo heb ik prachtige royaltystatements met verkopen als "-1" :D

oeps ;)

vanuit NIETS zomaar op nummer 7 in de top charts van club platen op only-djs.com!!!

Attachments

• jaimie fanatic hits charts.jpg
    jaimie fanatic hits charts.jpg
    86,8 KB · Bekeken: 158
Origineel geplaatst door olafmol
oeps ;)
ach het voorschot van 50 gulden was niet terugvorderbaar dus dat was tenminste vast in the pocket...ben nu al zo'n 5 jaar bezig om het voorschot in te lopen hahaha

Back