TB-303 (Voor de liefhebbers)

Com-Eight

SilverBox
TB-303

Ni echt een spot prijs ofzo maar lijkt me wel een TB die wel is onderhouden ..

3036small.jpg

A close up of the face – as you can see there are no scratches and no paint wear around the knobs which, as mentioned above Robin has remounted 1.5mm higher to make them easier to grip and turn
303psummsmall.jpg

Here you can see the PSA-240’s output being measured by my multimeter. The reading is a steady 8.83-8.84V which sits perfectly in the window of the ideal range

Voor meer info --->> Click Here

Groenten,
Com8

TB303-8.gif

Wooow moet je die foto's zien!!!
Splinter nieuw man! :halleluja :D

Ja misschien wel goed onderhouden, maar weinig geteakt, anders ontstaan er toch echt van die witte slijtplekjes rondom een aantal knoppen. Het scheelt natuurlijk ook wel als je nagels kort zijn.

tja ik ben ook voor zo ene gegaan.
3 weken na aankoop ha dik m'n eerst barst in het plastic (en ik was er echt zuinig op).
Bespaar je de frustraties. Een 303 is plastic rommel (met een toffe sound).
Beter al een beetje gehavend exemplaar zoeken dan kan je er naar hartelust de acid inrammen !

Ik ben er nooit zo kapot van als die dingen gemodificeerd worden met blauwe ledjes etc.
Wat is de toegevoegde waarde ervan? Het doosje is zoals de fotos te zien is open gemaakt en daar wodt ie volgens mij echt niet beter van....zeker niet als er complete fotosessies mee gemaakt worden, er zal maar vocht ofzo op komen. En met dat warme weer riskeer je toch dat er een zweetdruppel ofzo opvalt.

Hij staat inmiddels op 960 euro ex verz. uit Engeland. Vinnik toch stevig aan de prijs voor zo`n ding.

Maar voor de rest ziet ie er mooi uit.

een tb zal je vroeg of later toch moeten openvijzen

er zijn volgens mij weinig 303's die nog nooit opengevezen zijn hoor!

die SYNC poort gaat veel te snel los zitten, en die drukknopjes gaan met de duur ook slecht werken.

Beter openmaken, nieuwe knoppen instekken, samen met een interne dustcover!
en als ie dan toch open is, vervang die rommel rode leds door modernere leds die veel prettiger zijn om naar te kijken (egaal kleurvlak).. en ja Blauw is mooier

maar ik zou liever UV leds hebben :)

Ik heb liever geen 303 zonder tekst rond de knoppen, dan zal er wel wat veel aan het knopje gedraait zijn lijkt me dan of nie? Maar goed deze zijn dan ook vaak goedkoper en das weer mooi meegenomen, maar ik vind ze er dan niet zo betrouwbaar uit zien.

Over die 303 hier boven: Ik vinnum mooi, relaxte stofstoppers eronder, knopjes naar boven gezet om er beter bij te kunnen, scheelt je ook weer beschadigen van de behuizing, en blauwe leds zijn een leuke bonus, maar ja deze zal wel voor euro's de deur uit denk ik, en terecht.

Maar wat is nou het verhaal met die multimeter, wat wil die daar nou mee bezwijzen?

Origineel geplaatst door spdk
Maar wat is nou het verhaal met die multimeter, wat wil die daar nou mee bezwijzen?

De stabiliteit van de adapter bewijzen ofzo?

Staat ondertussen op een ruime 1250 euro en nog 16 uur te gaan. Dit gaat een hele dure 303 worden.

Ik heb onlagns vernomen dat het bij een TB-303 nog altijd het beste is om hem te laten lopen op batterijen in plaats van een adapter. Waarom weet ik niet meer precies maar Yawgmoth weet daar in elk geval wel meer over te vertellen.:)

Ik heb deze veiling even gevolgd tot de afloop en uiteindelijk is die 303 zojuist weggegaan voor 1375 euro. Niet normaal meer zeg....

Das meer dan 3000 gulden, niet slecht voor een kastje wat 15 jaar geleden gebruikt zo'n 100-200 gulden deed :)

1375€ ??? :bekdicht: :bekdicht:

TB303-3.gif
TB303-7.gif
TB303-1.gif
TB303-2.gif
TB303-5.gif
TB303-4.gif
TB303-8.gif
:dj:

Zal d'r een tasje bij zitten? :D :)

Dat verhaal van die multimeter heeft em zeker 200 euro opgeleverd denk ik.

Laatst gewijzigd:
Zohe, dat is lekker binnenlopen zeg.....

pfff, dat had ik er nooit voor gegeven. ook als die gele of groene leds had nog niet ;)

zeker niet nu ik dit nog even lees, dan is er toch meer mee aan de hand geweest;
the 303 in question had been handed over to someone with more enthusiasm for the soldering iron than outright electronic skill and they’d made a bit of a mess.

En trouwens dat rood vind ik ook gewoon mooi. ik heb ook een 606 met blauwe leds, maar dat voegt echt niks toe aan de functionaliteit.

1375 voor een devilfish variant had ik nog enigzins kunnen begrijpen.

hmm . de hoogste bieder heeft 0 feedback . vraag me af of de tb daadwerkelijk verkocht wordt.

dat zal dezelfde verkoper wel zijn die even kunstmatig de prijs wilde opkrikken.
Helaas heeft er niemand meer geboden dan de verkoper zelf. Volgende week staat ie er weer op.
Nieuwe rondes, nieuwe kansen. Maar dit zijn pure speculaties natuurlijk.

Back