[Lowlands] Die gasten kunnen niet plannen

Stefan

budget freak
Vrijdag: Jamie Lidell, Darren Emerson en Stereo MC's overlappen elkaar geheel / gedeeltelijk

Zondag 1: Dj Shadow en The Breeders overlappen elkaar volledig

Zondag 2: Underworld, Speedy J en The Dandy Warholes overlappen elkaar gedeeltelijk

kunnen ze het nou niet iets beter plannen? Er staat verdomme dit jaar al zo weinig interessants...

Mee eens, overlap komt natuurlijk elk jaar voor, maar is dit jaar extreem.

Zullen we enkelt maar in het 24 uurs cafe gaan bieren? Hoef je je niet te irriteren dat je bij Speedy J staat terwijl 2 km. van je vandaan Underworld speelt.

Greetz,

Yawgmoth

ja, jamie lidell stond idd in mijn planning, en stereo mc's ook. maar ik geloof dat ik na lidell nog een stukje mc's kan zien ook :)

Darren emmerson is anders ook niet mis hoor !!! Ik denk dat ik gewoon kijk waar het het minst druk is !...

maar darren emerson is toch maar een dj set. live set is altijd interessanter (behalve misschien soulwax dan)

Lag het nu aan mij? Of was lowlands dit jaar een beetje TE mojo?
Jammer, want het sterkste punt van lowlands vind ik, dat het altijd bijzonder weinig foute figuren aantrok... dit jaar hoorde ik dat er zelfs relletjes uitbraken in de tent van -hoe kan je het raden- dj-triesto.....

Wel vergeten te melden: het was weer absoluut beesten met speedy-j als hoogtepunt....!!!

Nooit van gehoord...
zier er wel gezelli uit.:biertje:

Back