Emu
Koffieleut
Aaarrggh ik word helemaal gek. Ik heb een Behringer BCR-2000 aangesloten op m'n MicroModular via een Roland A-880 om hem als editor/controller te gebruiken. Werkt allemaal prima. Je kan echter dan niet direct de controller edits opnemen in Cubase omdat de MicroModular de controller messages niet doorstuurt via de midi out. Daarom heb ik de BCR-out 2 ook aangesloten op de A-880 zodat ik die ook naar de Midiman input kan routen zodat ik het kan opnemen. Ook dit werkt.
Het probleem is dat als ik op de A-880 de input/output routing wijzig dan stuurt hij op de een of andere manier een controller reset message en worden alle controllers op de MicroModular gereset... erg irritant en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb de A-880 manual gelezen en daar staat wel iets van dat die A-880 een controller reset message kan sturen maar dat doe ik volgens mij niet. Iemand een idee?
Het probleem is dat als ik op de A-880 de input/output routing wijzig dan stuurt hij op de een of andere manier een controller reset message en worden alle controllers op de MicroModular gereset... erg irritant en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Ik heb de A-880 manual gelezen en daar staat wel iets van dat die A-880 een controller reset message kan sturen maar dat doe ik volgens mij niet. Iemand een idee?