EMU Esi2000/4000

cuba7000

Ouwe rot
emu esi die hards een ....

Vraagje over de esi2000

ik ga er een kopen,

kan hij bv met zonder al teveel menu,s door te gaan samplen en het automatisch toewijzen op het keyboard

onthoud hij zijn sample settings zoals de auto truncate en sample freq(geen zin om dit telkens in te stellen)

geeft hij automatisch een naam, maakt niet uit of dit p;okhg45 ofzo is maar gewoon geen zin om het een naam te geven.. te lui en kost me teveel tijd

en als je bijv een audiofile op je computer/cd afspeelt met daarop div drumsounds met stukjes stilte tussen de sounds dit afspelen en dat hij dit automatisch sampled naam geeft en automatisch toewijst aan het keyboard (zou z,n luxe zijn)

Re: EMU Esi2000/4000

Origineel geplaatst door cuba7000
emu esi die hards een ....
Vraagje over de esi2000
ik ga er een kopen,
kan hij bv met zonder al teveel menu,s door te gaan samplen en het automatisch toewijzen op het keyboard
Je kunt zones "aanwijzen" door gewoon de corresponderende toetsen op je controller in te drukken.
onthoud hij zijn sample settings zoals de auto truncate en sample freq(geen zin om dit telkens in te stellen)
Samplefreq wel, truncate weet ik niet precies wat je er mee bedoelt. Dat 'ie elke keer ongeacht de sample afkapt op een bepaalde lengte?
geeft hij automatisch een naam, maakt niet uit of dit p;okhg45 ofzo is maar gewoon geen zin om het een naam te geven.. te lui en kost me teveel tijd
Zo krijg je allemaal sample01, sample02, sample03 en zo, maar ja, dat doet 'ie.
en als je bijv een audiofile op je computer/cd afspeelt met daarop div drumsounds met stukjes stilte tussen de sounds dit afspelen en dat hij dit automatisch sampled naam geeft en automatisch toewijst aan het keyboard (zou z,n luxe zijn)
Gaat niet, heb je ReCycle en een SCSI-kaart voor nodig, dan kan dat volgens mij.

Back