Alesis A 6 voor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door fuse
IK kan die vrije ondernemingsgeest wel waarderen.
Als je zoveel moeite doet om iemand op te lichten moet je toch wel van goede huizen komen. ;)

tja, inderdaad een heel gedoe, een baan voor 40 uur in de week is misschien wel relaxter.

ik zou zeggen dat je wel even 2/3 weken wacht en er dan wel 1000 euro voor wilt betalen dan wacht hij ook wel.
dan zeg je dat je in een heavy/trash metal band speelt en dat je samen met de hele band van 5 man dat ding wel even komt ophalen onderweg naar een gig. eens kijken wat meneer dan gaat doen ?

Je moet bij dit soort zaken altijd voorstellen om hem te komen ophalen dan weet je snel genoeg of het nep is.
verder zijn het nepgangsta's, ik heb eens over iemand gelezen die vroeg of ze een moord wilden plegen enzo, die is die gasten gaan stalken tot ze het in hun broek deden.

' Hy,

An Access TI ( withe one with keys) for 900 euro's including the sending to your country. ( the Virus Ti is in Brazil for the moment...)
You might play it for free, the first 4 days. After that you have to pay it by creditcard, on my bancaccount in Italy....
Right now I'm for work in Bangladesh....

After that I'm going on a hugh holiday in Venuezula with YOUR money and I'm going to tip the police that you've bought a stolen Virus Ti !

Don't hesitate if your intressed you can always contact me...

F. Johnsson

New Mexico '

:D :D :D

Kortom geen zuivere koffie !!!! Nooit doen dus !

Vraag me eigenlijk af hoe je deze gore kootzak aan moet pakken.
Moet marktplaats.nl aangifte doen? Ben bang dat die niet zitten te wachten op dat soort 'gedoe'. Die zal het waarschijnlijk aan hun reet roesten wat er nou precies verkocht wordt.

Of kun je zelf ook aangifte doen zodat die gast iig niet meer op marktplaats.nl z'n onschuldige naieve slachtoffertjes uit kan zoeken?

Stalken is natuurlijk altijd goed (en leuk). Maar het kost zo verrekte veel tijd. ;)

ik las vandaag dat er via marktplaats voor 2 miljard euro is verhandeld vorig jaar.... dus dan zal er echt wel eens iets tussen zitten wat niet helemaal pluis is... :)

Wat er niets ergens waarbij ze een laptop verkochten aan een oplichter en iemand en weblog erover bij hield.

Maar gewoon lekker negeren dit en er geen aandacht aan besteden. Iedereen kan nagaan dat dit nergens over gaat. Als je iets koopt, eff langsgaan om uit te proberen en dan pas kopen.

Vette deal....gelukkig was ik op tijd, ik heb inmiddels het geld overgemaakt........

Mij frustreert dit ook enorm, op hulp van Marktplaats zou ik niet teveel rekenen.

...
Stalken is natuurlijk altijd goed (en leuk). Maar het kost zo verrekte veel tijd.

Ik heb hem ook geschreven en dezelfde antwoorden gehad... kunnen we hem niet dood-spammen? mail-bomb? :dubbel:
iedereen wil een A6! :maffia:

Ja een hotmail dichtspammen. Dat schiet lekker op.

Misschien Brein even inlichten dat dit persoon heel veel illegale DVD's ook nog eens verkoopt. Die komen dan vast wel in aktie. Of anders de FIOD. Als hij winst maakt en dat niet opgeeft dan wordtie eerder gepakt dan dattie kinderpr0n verkoopt.

Mijn vragen:
I can wait 2-3 weeks, no problem. I don't know about escow or how it works. if we do escrow how do I get the A6 in my hands?

Zijn antwoorden:
hi,
Please go to www.shwex.com , check how they work. If you accept, register with them and add the item.
Put my email address at the partner email address, 4 day for inspection and I pay for fees.
Thank you and I will wait the confirmation from the escrow company that you started the transaction.
PS: you can wait but I do not know if I will still have it when I will be back

Op shwex.com staan linkjes naar 'Verisign' en een E-bay pagina waarin uitgelegd wordt wat Escrow is. Maar op die E-bay pagina staat dat je vooral alleen via www.escrow.com moet handelen, en niet via een andere pagina! Hij gooit dus zijn eigen ruiten in... :stupid
De E-bay link gaat via een pop-up waarbij in de bovenste vensterbalk 'http://pages.ebay.com/help/confidence/payment-escrow.html' geschreven staat. Open je de pop-up echter in een volledig venster dan blijkt de échte URL 'http://www.shwex.com/ebay.html' te zijn.
Eenzelfde trukje met het 'Verisign' linkje... Is Verisign een deugdelijke firma? Dan zouden we hem daar aankunnen geven!

Ik ga nog even dom doormailen... me so stupit :D

Origineel geplaatst door Lacertus
Eenzelfde trukje met het 'Verisign' linkje... Is Verisign een deugdelijke firma? Dan zouden we hem daar aankunnen geven!

Verisign is een autoriteit in licensingkeys en PKI's. Ik denk wel dat als je iemand aangeeft die hun naam misbruikt, ze zeker in aktie zullen schieten. Doen dus :okdan: (nail that bastard :smeris: :D )

:doei:

Aangeven die lul, bij Verisign maken ze er gehakt van als ze hem te pakken krijgen...

:r

Ik ga nog even dom doormailen... me so stupit :D

Heerlijk he? Bij mij werd ie boos omdat ik m aan het eind van het liedje zei dat ik hem ging aangeven bij interpol :D

Pas nadat ik had gevraagd of de D-beam goed werkte hoor, omdat die in de eerste productieserie nogal eens hapert. Nou, die werkte perfect.

Ik had trouwens direct ook verisign op de hoogte gesteld van deze doerak, maar nog geen reactie terug mogen ontvangen. Nou ja, als ze m maar te pakken krijgen.

Een simpele whois query voor de escrow site levert trouwens een interessant google resultaat op. Niet verrassend.

volgens mij werd het te heet onder zijn voeten:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<jy5696@yahoo.com> (reason: 554 delivery error: dd This user doesn't have a yahoo.com account (jy5696@yahoo.com) [-5] - mta160.mail.dcn.yahoo.com)

:duivels:

Jammer! want ik had ook graag willen weten of de D-beam controller het nog goed deed... 8D

Ik heb abuse@yahoo.com ingelicht, dit account is dus gesloten :)
Dit soort lieden doet dit alleen maar omdat ze er toch nog vrij vaak succes mee hebben m.a.w. dat er nog steeds onschuldige slachtoffers intrappen, smeerlappen zijn het, ik kan niet begrijpen dat "mensen" zoiets kunnen en willen doen.

volgens mij werd het te heet onder zijn voeten:

----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<jy5696@yahoo.com> (reason: 554 delivery error: dd This user doesn't have a yahoo.com account (jy5696@yahoo.com) [-5] - mta160.mail.dcn.yahoo.com)

:duivels:

Jammer! want ik had ook graag willen weten of de D-beam controller het nog goed deed... 8D

overigens

Code:
Domain Name.......... shwex.com
  Creation Date........ 2005-04-18
  Registration Date.... 2005-04-18
  Expiry Date.......... 2007-04-18
  Organisation Name.... Brigitte Hubschwerlin
  Organisation Address. 12 grande rue
  Organisation Address. 
  Organisation Address. courteron
  Organisation Address. 10250
  Organisation Address. none
  Organisation Address. FRANCE

Rare registrant ook voor een zogenaamd internationaal bedrijf met vestigingen in Spanje en de UK.

Gek inderdaad dat hij zoveel moeitje neemt om een eBay schermpje te maken en dan gewoon een tekst erin zit die keihard zegt dat je Shwex niet moet gebruiken. Overigens staat er in mijn header gewoon www.shwex.com voor (Firefox op Linux). Zo te zien lukt het ze alleen op Explorer om de originele host uit de window title te krijgen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back