Royksopp

Origineel geplaatst door De Toverkoning
Da's waar, hun vorige album is er alweer heel wat jaartjes. Jeetje, wat vliegt de tijd... Geen excuus dus voor deze heren.

En Trash: ik weet niet of je het nieuwe album al beluisterd hebt, maar het rammelt gewoon, ongeacht hun vorige release. De Royksopp-sfeer is verdwenen.

Hmm ik heb ff vlug geluisterd, vind het helemaal niet verkeerd, maar sfeer, ja gemoeds toestand blijft vaak niet jaren hangen bij een muziekant denk ik, wat wel kan zijn is dat er pressie van bovenaf is, de maatschappij enzo, maar dan nog, zo verkeerd vind ik het niet.
Kan er wel van genieten, de track circuit breaker staat nu op.

Maar als je een beetje van deze muziek houd, heb ik wel een goedmakertje voor je, check het album van Vitalic eens, mischien vind je die wel erg leuk.:)

Origineel geplaatst door Ensemble
Wat ik me eigenlijk afvroeg.
Diegene die de cd tegen vinden vallen, vinden diegene track 1 ook niet goed?
Triumphant? Just curious.

Vind het pianootje te ranzig voor woorden, maar de beat maakt weer veel goed. Die lead-sound-fluit-met-bel kan ook echt niet. Allemaal net iets te kinderlijk eigenlijk.

Het uitpakken op de helft is heftig, maar ik krijg wel een beetje de zenuwen van de cymbals en de totaalcompressie. Het pompt en zuigt precies tegen de dreun in. De zweverige Duitse 'Silas' melodie mag ik dan wel weer erg graag.

Origineel geplaatst door trash
Maar als je een beetje van deze muziek houd, heb ik wel een goedmakertje voor je, check het album van Vitalic eens, mischien vind je die wel erg leuk.:)

Thanx voor de tip! Ga hem zeker eens beluisteren, want die ken ik nog niet. :biertje:

Silas was vroeger altijd wel vet. :D

Verwachtingen waren denk ik te hoog. Niet echt slecht ofzo maar het grijpt mij deze keer (nog) niet.

Origineel geplaatst door conso
Nee, het echte wachten is op de nieuwe plaat van Guns and Roses. Tegen de tijd dat die uitkomt zijn er al helemaal geen muziekdragers meer te koop denk ik... De heer A. Rose zit meen ik nu al ruim zeven jaar in (zijn eentje...? in) studio's aan de opvolger te snuiven ! Pijnlijk....... :bekdicht:
.

Ach, daarom heb ik maar maar het debuutalbum van Velvet Revolver gehaald. Dan maar de GnR zonder Axel. :D

Wat de Roykksop cd betreft, die vind ik helemaal zo slecht niet. Er zitten wat stukjes zang in die wat amateuristisch overkomen, maar ach, heb je mij wel eens horen zingen? :duivels:

Net zo teleurstellend als het nieuwe album van Daft Punk...

Triumph is wel erg fijn, maar dat maakt de rest niet goed... Niet dat het bagger is, maar lang niet zo goed als Melody A.M..

Iemand die clip van 49 percent al weleens gezien?
vind het nummer (vooral 'dankzij' die beetje rnb achtige vocalen) ook nie helemaal je van het, maar als je die videoclip erbij ziet maakt dat veel goed.
Kleur en lichtgebruik is prachtig gedaan..8~ :halleluja

even nieuwe leven in blazen want gespot in Paradiso
19 Okt om 21.30
voor de echte fans dus:D

Attachments

• royksopp.jpg
    royksopp.jpg
    49,9 KB · Bekeken: 116
Oh shit weer in het verkeerde forum.

Sorry mods.
Verplaatsen?

Soms zijn de mods heel makkelijk, soms totaal niet :D
Ik zou ook zeggen, dit gedeelte is alleen voor releases van forumleden. Althans zo was het volgens mij wel.

Origineel geplaatst door Rubmanation
Iemand die clip van 49 percent al weleens gezien?
vind het nummer (vooral 'dankzij' die beetje rnb achtige vocalen) ook nie helemaal je van het, maar als je die videoclip erbij ziet maakt dat veel goed.
Kleur en lichtgebruik is prachtig gedaan..8~ :halleluja

klopt .. maar ik vind die rnb feel juist super !
boogie gaat weer helemaal terug komen !

ook de nieuwe brand new heavies cd heeft erg lekkere boogie tracks er tussen staan ..
maar je moet er idd van houden !

Ik hoorde laatst een nummer op de box, die vond ik erg sterk. Goeie vocalen, apparte beats, en echt een nieuw concept, en dat is niet makkelijk in these days and age

heb deze week het album The Understanding (Digital Album) gedowned bij planet music stream.
Vind de trax zonder vocalen toch wel sterker.
Ik vind wel dat ze de vocals heel mooi in de mix hebben staan,vooral bij "Only This Moment"
Bij 49% zuigt t dan weer .vreemd, maar de vocals klinken een beetje out of place.
Luister er graag naar voor de rest.

Ik ben naar hun optreden in de Paradiso geweest.

Het was zo slecht dat ik na een half uur de biezen heb gepakt en ben weggelopen!!!

Een en al nep!

Het was zo slecht dat ik na een half uur de biezen heb gepakt en ben weggelopen!!!

Een en al nep!

yep was er ook....vond het bagger.....lang geleden dat ik bij een concert was dat ik zoooooo slecht vond...

Een en al nep!

En dat terwijl jij nog juist erg positief was over hun nieuwe album! Vertel eens wat er zo slecht en nep aan was. Playback a la Jean-Michel Jarre? Veel afleidende lichteffecten waardoor je bijna niet meer ziet dat de toetsenist zomaar iets op zijn keyboard aanslaat? Ben nu wel erg benieuwd...

oi jammer man das slecht 8D
Dan had je natuurlijk wel tijd voor een(heftige) flurt naar de/je beeldschone buurvrouw.:{
:eureka: of met je aanstaande eens goed te verwenen en eens goed aandacht te geven (terwijl de band speelt )dan zoals altijd gefocust op al het moois wat er allemaal niet op het podiuim staat.:o:

Back