De veiling duurt nog 6 dagen. Dat betekent dus dat de prijs nog wel behoorlijk zal stijgen (vooral in de laatste minuten) en het dus helemaal niet zo'n koopje hoeft te zijn. In ieder geval geen 20 ecu's.
Inderdaad, dat zie je vaak bij dat soort veilingen. Maar dan nog steeds........
Als je ziet wat er op e-bay duitsland te koop staat (en voor lage bedragen) tegenover dat van de nederlandse collega's....dan vraag ik me nog wel eens af of het niet interessant is om even op en neer te rijden.
In het geval van mijn 2 stanton's str8 80's heb ik dat ook gedaan....half jaartje geleden.......
Deze formant heeft wel weinig modules. Okee... 3 VCOs.. maar geen LFOs.. Die zijn toch onmisbaar in mijn ogen. Wel toetsen.
Ik hou de veiling in de gaten, mocht de prijs niet al te veel stijgen dan zul je mijn naam wel tegenkomen.
<table><tr><td ALIGN=right><font size="0" color=red>Johnny's persoonlijke mening</font></td></tr></table>
Jip.. Die zelfbouw synths. Ik ben ook benieuwd wat de prijzen doorgaans zijn. Dus niet wat men vind hoeveel ze zouden moeten opbrengen, maar de redelijke verkoopprijs.
<table><tr><td ALIGN=right><font size="0" color=red>Johnny's persoonlijke mening</font></td></tr></table>
En hoe meer mensen dat doorhebben (van bieden in de laatste minuut) hoe explosiefer de prijs stijgt elke keer.
Het komt dus echt op timing in secondes aan! wel spannend
van letterlijk helemaal niks noppes nada tot wel 750 a 1000 Euro voor een groot en goed gebouwd exemplaar. vooral dat laatste is ERG belangrijk: nogal wat mensen hebben toendertijd geprobeerd zo'n ding te bouwen met sterk wisselend succes ! en ook de kwaliteit vd gebruikte onderdelen is ook bij iedere Formant verschillend, van de frontplaten tot de PCB's (!) tot de potmeters en jacks. Allemaal nogal belangrijke onderdelen die van grote invloed kunnen zijn op de stabiliteit en bruikbaarheid van zo'n systeem.
kortom: je kunt hem eigenlijk niet ongezien en ongehoord kopen want je weet er eigenlijk niks over. en een mooie buitenkant zegt helemaal niks.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.