[Breaktrance] Snippet.

heel erg mooi!..
lekkere bass. mooie modulerende geluiden. en heerlijke mix.
mag ik vragen wat je hebt ge/mis bruikt :)??

Afmixen op oordopjes?

Deh's sund.
Klinkt lekker hoor qua compositie. Nog een zangkip erbij. :)

Mis alleen wat bas en ietsje te scherp IMHO. Maar gezien de manier van afluisteren lijkt het me ook niet gek.

Denk dat je nu wel behoorlijk hippe stijl te pakken hebt wat zeker de moeite waard is om rond te sturen als demo's. Maar dan wel zeker met zang. Desnoods struin je wat samples met oehs en ah's van het internet af. :)

netjes netjes ik mis wel de lage frequenties in de kick en vocalen maar voor de rest toppie:okdan:

Bedankt voor het commentaar!

Tja, ik moet al tijden monitoren aanschaffen maar het komt er maar niet van, zie telkens wat anders moois en zo blijf je dat soort dingen maar uitstellen.

@virkaz: De track is gemaakt in Cubase met de embracer, albino en reason. Oorspronkelijk zat er een jp-8080 in die de bassound deed, maar de synths staan op mn kamer en zit nu thuis bij mn ouders toen ik het opnam, dus heb de 8080 vervangen door albino. Die strings met t modulerende filter komen uit embracer, gerenderd en wat effecten eroverheen. Wat je voornamelijk hoort is het stepfilter en de bitcrusher.

lekker hoor!

je gebruikt reason om de heerlijke redrum zeker? :)

Dat heb je goed gezien, soms ook nog wel eens die granulaire synth die is best gaaf. Subtractor nooit eigenlijk die klinkt veels te lafjes.

Back