microkorg-II?

Dr-Clay

Nieuwkomer
Ik ben fan van de Microkorg, dat apparaat is echt helemaal top:halleluja
Maar, de Microkorg stamt uit 2002 dat is toch al 3 jaar dus komt er misschien een Microkorg II8~
Weet iemand hier meer van?? een nieuwe Microkorg (Microkorg II)??

Alvast badankt :okdan:

erlijk gezegd denk ik niet dat dat ooit zoa komen, simpelweg omdat de mikrokorg al een soort van nieuwe mini versie van de ms2000 is...

Of er een MicroKorg 2 zal komen hangt helemaal samen met de verkoopcijfers van de Microkorg 1.
Zijn er van deze laatste veel gekocht, dan bestaat er een kans dat ze ooit met een Mk2 zullen komen..:kimono:

Het lijkt me stug. Dit is eigenlijk al een opvolger van de MS-2000, wat elektrovolt al zei. Ookal zou ik het niet erg vinden als er een opvolger kwam.

De Electribes waren qua toegepaste techniek ook niet echt nouveau en daar kwam redelijk vlot een deel twee van...

Origineel geplaatst door Unregistrated
Het lijkt me stug. Dit is eigenlijk al een opvolger van de MS-2000, wat elektrovolt al zei. Ookal zou ik het niet erg vinden als er een opvolger kwam.

ik zou het ook niet erg vinden als er een opvolger zou komen :D
koop ik m gelijk :biertje:

zijn de toetjes niet een beetje te klein om handig mee te zijn??

hoe breed zijn ze eigllik??? (exact)

Greetz

Ik vind het niet echt onhandig. Door z'n 4 polyfonie is het meer een solo en kleine akkoortjes apparaat. Normale toetsen vind ik dan niet echt nodig. De witte toetsen zijn 19mm en de zwarte zijn 7mm. :geslaagd:

Origineel geplaatst door Unregistrated

Al was het maar de MS4000 met minimaal 8 stemmen, robustere knoppen en minder trance presets.

Back