Aktieve monitoren waar luisteren?

ka2

Uitgekookt Lid
Ik ben dus van plan om ook eindelijk maar eens aktieve monitors te gaan kopen. Maar mijn vraag is niet welke, (zoals iedereen die hier altijd stelt:D ) Maar wie weet waar ik veel verschilende types kan beluisteren. Dus welke winkels. Ik zat zelf aan feedback te denken in rotterdam, maar dat is voor mij 5 uur rijden. (heen en terug)

Dus heeft iemand sugesties in de buurt van zwolle? Alvast bedankt.

Maar die zijn volgens mij niet zo groot. Hebben ze wel veel keus? En kun je ze beluisteren?

Misschien Big One in Zwolle? Of is dat nog steeds zo'n k'zaak?

Kijk ook anders ff naar duitsland. Keulen bijv zitten 2 heeeele grote muziekzaken.

Big One ben ik al geweest, maar die hebben bijna niks geen monitors, meer speakers voor optredens e.d. En dan nog maar te zwijgen over de prijzen die ze daar vragen.

Origineel geplaatst door ka2
Maar die zijn volgens mij niet zo groot. Hebben ze wel veel keus? En kun je ze beluisteren?

Daarop moet ik helaas het antwoord schuldig blijven. Feedback Apeldoorn ken ik helemaal niet en in Utrecht ben ik nooit in het studio-deel geweest, maar die winkel is sowieso erg krap.

Er was laatst nog iemand op het forum die goeie ervaringen had met het kopen van monitors bij een andere club in Utrecht, maar ik weet niet zo snel meer wie dat was.

Morel in Veenendaal heeft veel staan en anders bij I4 in eindhoven met een leuk bezoekje aan de eindhovense binnen stad :-)

Origineel geplaatst door fuse
Misschien Big One in Zwolle? Of is dat nog steeds zo'n k'zaak?

Kijk ook anders ff naar duitsland. Keulen bijv zitten 2 heeeele grote muziekzaken.

Big One wordt steeds meer een k*tzaak.

En in plaats van Keulen (bijna 230 kilometer) kun je de Musik Produktiv in Ibbenbuhren (type ik het goed?) ook proberen. Dat is met minder dan 100 km nog dichterbij dan het westen des moederland.
www.musikproduktiv.de voor de keuze en www.routenet.nl voor de route.

Ik kon er niet alleen mijn geluidskaart pinnen, maar ik ben er zelfs voor de eerste keer in mijn leven Duitsers tegengekomen die de moeite namen om Nederlands te brabbelen!

En aangezien je als Hardenberger toch al halfduitser bent...:duivels:

qua monitors hebben ze in de musicstore in keulen echt heeel veel staan om te beluisteren! ideaal om te vergelijken tussen verschillende merken

Origineel geplaatst door etaoin
Feedback Apeldoorn ken ik helemaal niet

Ook erg krap.. hun akoestische afdeling (beneden) is nog redelijk ruim, maar boven hebben ze in een een pijpelaartje een setup neergeplept

Origineel geplaatst door Kraan
Big One wordt steeds meer een k*tzaak.

En in plaats van Keulen (bijna 230 kilometer) kun je de Musik Produktiv in Ibbenbuhren (type ik het goed?) ook proberen. Dat is met minder dan 100 km nog dichterbij dan het westen des moederland.
www.musikproduktiv.de voor de keuze en www.routenet.nl voor de route.

Ik kon er niet alleen mijn geluidskaart pinnen, maar ik ben er zelfs voor de eerste keer in mijn leven Duitsers tegengekomen die de moeite namen om Nederlands te brabbelen!

En aangezien je als Hardenberger toch al halfduitser bent...:duivels:

Ik wist niet dat musikproduktiv zo dicht bij lag. Lijkt me verstandig als ik daar eens ga kijken. Ik heb veel goeie dingen over die zaak gehoord.

Ik mag dan wel halfduitser zijn :D (jij kent hardenberg dus) Maar ik spreek geen woord duits, ach ze zullen vast ook wel een beetje engels praten.

Back