[hardstyle] Deathdealer

omc

boem
Ik heb eindelijk weer eens iets af. Er zal zo hier en daar nog wat veranderd worden(kleine opvullingen) en hij moet nog beter afgemixed worden. De vocal heb ik uit een trailer gepikt van een film, weet al niet meer welke. :D

Gemaakt in Cubase.
De eerste sound is Vanguard.
De melodie is Vanguard die gelayerd wordt met een sample uit de jp8080.

De eerste kick bij de melodie break staat nog aardig te hard hoorde ik net.
Ik heb inmix en uitmix eraf geknipt.

Hij heet Deathdealer en staat bovenaan deze pagina:
Download pagina

Ik ben vd week benaderd door een Belgisch label dat interesse heeft in mijn muziek, wie weet komt er dus nog eens een keer iets uit. :)

he omc, ik snap goed dat je de interesse hebt gewekt van een label want je traxxx hebben stuk voor stuk wel hitpotentie. dikke sound, handjes de lucht in......
headliner vond ik de beste, deathdealer de minste. maarja ik ben niet zo thuis in de hardstyle duszzzzzzzz
misschien dat ik nu op een zere plek duw, maar is hardstyle niet een beetje een gepasseerd station?
anyway..succes met de onderhandelingen.:okdan:

Yooo, tnx voor je reactie. Mwa een gepasseerd station wil ik het niet noemen. Ik ga elk weekend met vrienden mee die het aardig gemaakt hebben in de hardstyle en die hebben nog boekingen in overvloed. Je ziet nu ook dat de hardstyle zich wat begint te mengen met jump invloeden. De enorme hype zal wel beetje bij beetje overgaan.. net zoals bij de hardcore een aantal jaren geleden en dan komt het vast ook wel weer een keer sterk terug. We zien het wel. :) Voorlopig is op alle festivals hardstyle nog steeds aanwezig en vaak de drukst bezochte stage.

De onderhandelingen moet ik allemaal nog zien hoor, ik heb inmiddels al zo vaak meegemaakt dat er interesse is en bla bla blaaaaaa haha, ik geloof het pas als ik daadwerkelijk die grote zwarte schijf in mijn handen heb. :)

:dj:

Back