Maurice_1983
S Y N T H L O V E
Hoi mensen van het forum, ik zwerf hier al een tijdje rond, en ik dacht van: heejj, laat ik eens een kennismakingsthread doen omdat ik van plan ben nu toch iets intensiever mee te gaan doen aan dit forum
Ik ben dus maurice [maurize] 19 jaar jong en ik maak technooo, van die funky lekkere swingtechno-die-ook-af-en-toe-een-beetje-rauw-is [label bijv.: recycled loops, drumcode]. Ik heb net een zootje gear verzameld waar ik mee van start kan om de lekkerste muziek van deze aardbol Zelf te maken
.
Ik ga ook binnenkort lekkere tracks posten die jullie dan weer af kunnen kraken en voor een voorproefje kun je naar technoloopjes 24, 25 en 26 luisteren op de awakenings-site. Let niet op de kwaliteit, het is gemaakt op een korg es-1, die ik al weer weg hep gedaan
. Ik ga trwns ook ff kijken of ik naar die meeting kan, want het lijkt me erreg dope om andere forumleden te zien optreden en ik wil in de toekomst (dwz over 9 maanden) graag met mensen samen gaan werken aan goeie techno/expirimental traxx. Anywayz, ik krijg morgen me micromodular (jee
) en een mpx100, 2 dope 2 be true, voor mij dan...
Nou het is weer een lekker onsamenhangend lulverhaal geworden [ben ik goed in], mazzl en tot posts!!!
m<au>r!Ze
Ik ben dus maurice [maurize] 19 jaar jong en ik maak technooo, van die funky lekkere swingtechno-die-ook-af-en-toe-een-beetje-rauw-is [label bijv.: recycled loops, drumcode]. Ik heb net een zootje gear verzameld waar ik mee van start kan om de lekkerste muziek van deze aardbol Zelf te maken
.Ik ga ook binnenkort lekkere tracks posten die jullie dan weer af kunnen kraken en voor een voorproefje kun je naar technoloopjes 24, 25 en 26 luisteren op de awakenings-site. Let niet op de kwaliteit, het is gemaakt op een korg es-1, die ik al weer weg hep gedaan
. Ik ga trwns ook ff kijken of ik naar die meeting kan, want het lijkt me erreg dope om andere forumleden te zien optreden en ik wil in de toekomst (dwz over 9 maanden) graag met mensen samen gaan werken aan goeie techno/expirimental traxx. Anywayz, ik krijg morgen me micromodular (jee Nou het is weer een lekker onsamenhangend lulverhaal geworden [ben ik goed in], mazzl en tot posts!!!
m<au>r!Ze