Vraagjes over Ghent

olafmol

[EXPANSIONS]
Hoi,

ik ga eind september een weekendje naar Ghent met mijn vriendinnetje... weet iemand misschien een goede en (relatief) goedkope plek om te logeren in Ghent? Andere tips over lekker eten&drinken en uitgaan zijn ook van harte welkom natuurlijk ;)

tnx! Olaf

Heb ik nu een extreem moment van deja-vu, of was er ooit eerder zo'n romanties Belgie tripje ideeen thread?
Same Olafmol, toch? :confused:

kan 'm nie vinduh....

Origineel geplaatst door Hanz
Heb ik nu een extreem moment van deja-vu, of was er ooit eerder zo'n romanties Belgie tripje ideeen thread?
Same Olafmol, toch? :confused:

kan 'm nie vinduh....

hmmm kweetnie zou best kunnen hoor, kan het me alleen niet zo 123 herinneren..misschien een andere stad? ;)

Brugge dacht ik, maar die zat er ook al niet bij ;)

Maar goed: ik stem voor Brugge. Super leuk stadje. En bier.

Origineel geplaatst door Hanz
Brugge dacht ik, maar die zat er ook al niet bij ;)

Maar goed: ik stem voor Brugge. Super leuk stadje. En bier.

tis ghent geworden ;)

Als je tijd hebt, er is een zeer leuke synth/muziekwinkel in de Gebroeders Van Eyck Straat, naast het Van Eyck zwembad. The Soundfactory heet het. (bovendien staat momenteel een Oberheim Matrix-12).

Het is trouwens Gent niet Ghent. :geslaagd:

Ben laatst ook in ''Hent'' geweest en heb geslapen in het Ibis hotel aldaar (Met parkeergelegenheid onder Hotel/Afgesloten)
Mooi kasteeltje in het midden van de stad kun je in de martelkamer ''U Lief bij de voeten kietelen'' :D

Nou ik weet er wel eentje. Super low budget en midden in het centrum. (ok, paar minuten lopen). Het is zeg maar een backpakkers hostel, maar ik had laatst de kamer die in de tuin staat en dan heb je dus een "normaal" bed. Het is niet al te schoon, en de douche en wc zijn aan de andere kant van de tuin. Wel tv en wasbak en kookgerei en stel op je kamer. (niet dat ik daar gebruik van zou maken). Er hangt ook wat vage hele vage kunst in die kamer.
http://www.bedandbreakfast-gent.be/taalNL/theannex.html

De eigenaar is een ouwe hippie met lang haar en stem als die gast in zwart pak van star wars.

Ghent is best een mooi en leuk stadje. In 1 dag kan je het wel bekijken.

Ik was een tijdje geleden hier naartoe gegaan. Als je aankomt dan denk je dat je in de getto bent beland maar als je eenmaal binnen bent is het wel relaxed. Leuke stad trouwens.

Back