Hoeveel tijd besteed je aan je muziek ?

Hoeveel tijd besteed je aan je muziek ?

• Minder dan 4 uur per week

Stemmen: 9 17,3%
  • Tussen 4 en 10 uur per week

Stemmen: 18 34,6%
  • Tussen 10 en 20 uur per week

Stemmen: 11 21,2%
  • Meer dan 20 uur per week

Stemmen: 14 26,9%

• Totaal aantal stemmers
    52
a) depends, soms meer dan 40 uur per week, soms hele maanden 2 uur

b) tis een hobby

De laatste tijd gemiddeld 3/4 uur per week.
K ben veel te veel bezig met de dreamcast en gamecube:)
Ik freak nog wel veel met mijn sequencer, maar ik maak nix meer.
eind deze maand weer 3 nieuwe synths dus ik denk dat het dan wel weer begint.

Elke dag minimaal 2uurtjes en in het weekend meestal de hele dag (als ik niets anders te doen heb)

Het is mijn hobby, want ik zit verder nog steeds op school.

Zo'n schatting is wel moeilijk maken. Soms blijf ik er een maand af (in drukke tijden) en soms kan ik er 20 uur achter elkaar plakken. Het blijft een hobby dus moet er tijd voor vrij komen.

Gemiddeld zo'n uurtje per dag, maar sommige dagen niet sommige dagen weer wat meer......

Misschien heb je gewoon meer vrije tijd dan veel anderen. Ik ben 7 dgn per week met m'n bedrijf bezig. Als je dan ook nog wat contacten wilt onderhouden en permanent moet blijven bijscholen blijft er gewoon weinig tijd voor muziek over. Het leven bestaat uit het maken van keuzes...

a. meer dan 40 uur per week...iedere werkdag ben ik er fysiek mee bezig, en de rest van de tijd ben ik er eigenlijk ook mee bezig. jeepers, wat nerd ben ik toch!

b. uit de hand gelopen hobby...krijg er ook nog centen voor 8)

Juiste antwoord: veel te weinig :( =(

Ik heb helaas minder dan 4 uur in moeten vullen. Als ik mijn dedicated audio PC af heb dan ga ik er weer eens flink tegenaan, nog even w8en dus...

a) 3 uur per dag en in het weekend soms wel 6 à 7 uur :p

b) Het is de hobby, maar hoop binnenkort ook daadwerkelijk muziek uit te gaan brengen

2 dagen in de week (handig als je 4 dagen werkt) en dan tel ik het gedoe om al de muziek ook mee.
En nu in de vakantie elke dag zo lang als ik puf heb.

Enne, het is een hobby maar net zo belangrijk als m'n werk. Of eigenlijk een hartstocht zou je het ook kunnen noemen.

hmmm hoe t nu is......de hele dag, afgewisseld met beetje internetten en beetje eten, tv zappen ;)

sta onder creatieve tijdsdruk...moet me liveset nog afkrijgen hehe geeft de burger moed zeggen ze dan

a) gemiddeld 2 uur per dag, maar in het weekend lang. 6 uur aan een stuk door ofzo...

b) Het is nog steeds een hobby, al ben ik voor mezelf al serieus muziek aan het maken.
Wil het pas over 3 jaar uit gaan brengen denk ik...
Ik zit nu nog met school..

Uur per dag..

Uur per dag..

Ik denk momenteel zo ongeveer een uur per dag. Op vrije dagen is het af en toe veel meer (soms de hele dag.. ).

In aanloop naar een optreden is het meestal ook veel meer, zeker de laatste anderhalve week.

Back