[tek] This Moment With Us

oozi

Ouwe rot
....maar weer 's een trekkie van mij.

op basis van een stukje van m'n liveset van een tijdje terug. niet te moeilijk, wel leuk.
ik heb zelf nog wel wat op- en aanmerkingen, zowel qua arrangement als geluid maar 't is voorlopig wel okee.

this moment with us.

8'34" || 160kbps mp3 || 9,8 mb

gebruikte apparatuur: een hoop snoeren met dozen aan de uiteindes.

ja dat is idd wel leuk. Ook wel interessant want dat soort melodieuze strings hoor je toch niet zo veel in de tekno dacht ik. Sfeer is ok, verder kan het idd qua arrangement zeker wat beter gedoseerd en opgebouwd worden, en de geluiden en mix nog wat bijgeschaafd en opgepoetst (maar niet té natuurlijk, anders is 't geen tekno meer :))

tnx voor de commentaren!

@koning der slang: vooral de opbouw kan idd wel wat beter gedoseerd worden, en de mix moet ik nog een keer fatsoenlijk opnemen; 't is nu eigenlijk ff snel rechtstreeks uit m'n mixer, wel alles min of meer afgesteld zoals 't uiteindelijk zou moeten worden maar niet 't gebruikelijke gemiereneuk waar ik in verval als ik 'n track 'definitief' opneem. en hij is natuurlijk niet gemastered.
overigens betekent "tekno" volgens mij niet per definitie dat je weinig aandacht aan je mix hoeft te besteden of dat je met 'n rauwe of lelijke mix weg kan komen... dat 't in de praktijk vaak wel zo gebeurt is een ander verhaal.

@Naton: tnx! energie en de opbouw & afbraak daarvan is voor mij wel zo'n beetje de essentie van muziek (maken)..

/me houd hier niet zo van.. strings vinnik wel ok.. beetje eighties actieserie thema

Back