Sounddiver vs Virus C

Snah

Ingeburgerd
Hallo Allemaal

Ik probeer via de bijgeleverde versie van SoundDiver mijn virus C aan te sturen... zonder succes... ik kan wel sysex sturen vannuit SoundDiver maar niet ontvangen... Ik kan binnen SoundDiver niet vinden waar ik de Midi Input port (van mijn geluidskaart (Terratec ews64xl) kan selecteren...
Midi kabels zijn na mijn weten wel goed aangesloten...
De device Id staan gelijk en de Virus staat ook op SysEx...

enige suggesties voor dit probleem....

BvD
Gr
Snah

Triple Six

Hij gebruikt cubase om te sequencen maar hij wil die patches ed updaten met sounddiver.

Ik heb hier geen ervaring mee... Iemand anders misschien?

Versie sounddiver?

Versie sounddiver?

Ik gebruik zelf sounddiver versie 3. Ik update mijn spul daarmee. Tijdens een scan (om je apparaat te vinden) vind sounddiver de virus c wel?

Bij mij vind ie bijvoorbeeld mijn casio CZ niet, maar dat maakt niet uit.

Als het goed is zie je je instrument geknoopt aan je computer. Daar links van is een balkje waar je midi poort moet selecteren als je instrument niet automatisch gevonden wordt.

Wat staat daar nu voor poort? Ik weet niet of op terratec de poorten ook genummerd zijn, maar doorgaans heeft je apparatuur het zelfde nummer input als output (als je dat op die mannier aansluit.)

Hope this helps

Hoi ><i

Dank je voor je antwoord...

SoundDiver vind mijn Virus niet ijdens de scan...
ik zie hem wel aan mijn pc geknoopt... maar datkomt omdat ik hem manual heb toegevoegd...

ik kan inderdaad een midipoort selecteren maar alleen de OUT niet de IN... waar kan dat?
De terratec heeft 2 mid ports... wanneer ik een loopbacktest run probeerd hij te zoekn op inout "any" kan ik ergens in sounddiver de input aangeven... het is btw ook versie 3 die meegeleverd is bij de virus...

Tnx
Snah

Is ff kijken

Is ff kijken

Midi Input staat in Sounddiver boven de output port.

Daar moet je met je muis op klikken, vasthouden en dan krijg je een lijstje met inputs...