Goeiedag ik zit met een PROBLEEM!! en jullie kunnen mij er vast een andwoord op geven.
Ik heb dus sinds deze week een KORG MS2000 allemaal leuk en wel ,space en zo
maar....
Als ik bvb in een sequence van mij Akai 2000xl een vierkwarts maat via mijn Midi keyboard opneemt en dan bvb copy van die sequence maakt om op de volgende sequence verder te gaan dan heb ik een vertraging via midi!!
dus dus het duurt een tijd in mn volgende sequence voor dat het signaal door gezonden wordt (even stilte of een stop van het geluid)
Mijn vraag is dus zijn hier mensen die ook deze combo hebben en dus misschien het zelfde probleem hebben?
Of zijn er mensen die misschien mij op een ander manier kunnen helpen want dit is minder prettig!!!!
Ik heb dus sinds deze week een KORG MS2000 allemaal leuk en wel ,space en zo
maar....Als ik bvb in een sequence van mij Akai 2000xl een vierkwarts maat via mijn Midi keyboard opneemt en dan bvb copy van die sequence maakt om op de volgende sequence verder te gaan dan heb ik een vertraging via midi!!
dus dus het duurt een tijd in mn volgende sequence voor dat het signaal door gezonden wordt (even stilte of een stop van het geluid)
Mijn vraag is dus zijn hier mensen die ook deze combo hebben en dus misschien het zelfde probleem hebben?
Of zijn er mensen die misschien mij op een ander manier kunnen helpen want dit is minder prettig!!!!