Handleiding boek van Nordlead 1.

Status
Please reply by conversation.

E-Mash

Stamgast
Beste Synthforum Leden,

Ik ben op zoek naar een handleiding boek van Nordlead 1.
Laat me even weten als je boek kwijt wil of verkopen.
Tevens zoek ik ook Handleiding boek van Tr-909.

Alvast bedankt,

Mvg,

Ivan

:biertje:

Thanx Hoover voor tip maar dat wist ik al maar ik wou gwoon handleiding book ;)
Lijkt me leuker om zo'n boek te hebben. :mega:

Clavia deed ook niet anders dan die PDF uitprinten en inbinden. Een "boek" als in een luxe uitgevoerde handleiding heeft bij mijn weten nooit bestaan.

Gewoon met je pdf-je naar de copyshop gaan; daar laten uitprinten en inbinden met een doorzichtige kaft, dan is ie zelfs 1 op 1 met de "originele" handleiding. :)

Origineel geplaatst door The Q
... dan is ie zelfs 1 op 1 met de "originele" handleiding. :)

Helaas niet, want Clavia maakt'um altijd zwart-wit, terwijl ik hem in kleur heb afgedrukt!

Zelf spaar ik de verschillende uitvoeringen, bijvoorbeeld in het Duits en Frans, maar daarvoor moet je bij de importeur zijn.

Wout

Origineel geplaatst door Wout Blommers
Helaas niet, want Clavia maakt'um altijd zwart-wit, terwijl ik hem in kleur heb afgedrukt!

Wat wil je nu precies zeggen met deze zin?

Wat wil je nu precies zeggen met deze zin?

Dat de download en de Clavia uitgave dus niet 1 op 1 zijn :)
De download versie geeft meer informatie, namelijk kleur. Best wel belangrijk, als je op de 'rode' storeknop moet drukken. Werkt dus sneller en heeft een duidelijkere verwijzing naar de werkelijkheid. Zelf printen is natuurlijk duurder :(

Tjee, eigenlijk hoort dit in een andere thread, maar ja...

Ik snap er nu helemaal geen hout meer van maar je bedoeld het ongetwijfeld goed :okdan:

Neem me niet kwalijk, het kwartje is gevallen!
Credo: druk de handleiding in kleur af :geslaagd:

Neem me niet kwalijk, het kwartje is gevallen!
Credo: druk de handleiding in kleur af :geslaagd:

Zwaar weekend gehad? :D

Owkee ik zoek nog steeds naar orginele Handleiding boek van Nordlead 1 en Tr 909 }:|

Laat me weten a.u.b

gr

Ivan

ff iets anders: Wout wist jij van het bestaan van een Nederlandstalige handleiding?

ff iets anders: Wout wist jij van het bestaan van een Nederlandstalige handleiding?

Neen!
Heb jij die dan?
Moet ooit zijn uitgegeven door T&V, want de anders talige werden door de importeur uitgegeven, of zou het nog door Senzo zijn gedaan? Rob was de eerste importeur van Clavia.

Wout

Ik heb dus inderdaad een handleiding die geschreven is door een medewerker van T&V, zijn naam is Gertjan Essenstam. Het betreft een vertaling van de allereerste handleiding, software versie 1.0, voor de Nord Lead. Alleen hoofdstuk 10 en 11 ontbreken hierin omdat de auteur dit materie voor de gevorderde vindt die toch Engelstalige handleidingen gewend is... :D

Dacht eerst dat het een mooi stukje huisvlijt was van zomaar een enthousiasteling, maar het is blijkbaar toch min of meer een officieel document.

Foto:

Attachments

• handlnl.jpg
    handlnl.jpg
    31,5 KB · Bekeken: 96
Het was Clavia's bedoeling om via de importeur zoveel mogelijk per land vertaalde Manuals mee te leveren. Dat heeft T&V alleen voor de eerste release gedaan, want het Nord Rack kwam eerder op de markt dan de toetsen versie. Nose (Duitsland) heeft dit langer gedaan, zodat er voor de Nord Modular (Classic) ook Duitse exemplaren bestaan.

Ik hoop wel dat je Rack een hogere versien software heeft :)

Trouwens, mocht je hem ooit weg willen doen...

Wout

Status
Please reply by conversation.
Back