Toch maar even voorstellen :)

FeyTH

where's my pie?!
Hey allemaal! Ik ben Jessica, 20 lentes jong, en woonachtig in Enschede (niet vrijwillig, ik studeer daar ;) ). Ik ben van plan om m'n eigen mini-studio'tje samen te stellen, vandaar dat ik hier zit... I'm kind of a noob ;) Zit te denken aan de volgende apparatuur:

Laptop + Cubase
Behringer BCA2000
Line 6 POD 2.0
Casio PX-300 stage piano
Behringer B1 microfoon

Ik zal dan ook vaak ergens vragen posten, sorry daarvoor alvast ;) Naja, dat was 't wel :D

Wees welkom .... :biertje:
Ik zal dan ook vaak ergens vragen posten, sorry daarvoor alvast
Nergens voor nodig.. Dat is de bedoeling toch ?

Kijk aan een mevrouw in ons middel, die zijn schaars op dit forum. Welkom Jessica, mag ik vragen wat je studeert?

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Kijk aan een mevrouw in ons middel, die zijn schaars op dit forum. Welkom Jessica, mag ik vragen wat je studeert?

Biomedische Technologie ... zeer technisch ;) Vandaar dus ook dat ik na m'n bachelor wat anders ga doen ;)

En allen, bedankt voor het warme welkom :D

Wees welkom!

We zijn ook altijd benieuwd welk genre muziek je wil gaan doen....:)

In functie daarvan kan er al eens beter advies gegeven worden voor aankopen.:eureka:

Tot forums!

Origineel geplaatst door Prophet
Wees welkom!

We zijn ook altijd benieuwd welk genre muziek je wil gaan doen....:)

Verschillende stijlen eigenlijk. Als ik alleen speel, gaat 't snel richting de pop/rock ... maar ik ben nu bezig met een bandje, en we willen meer de "Radiohead met een vleugje triphop"-kant op ;) Wat 't uiteindelijk allemaal gaat worden, valt nog te bezien ;)

Origineel geplaatst door FeyTH
Verschillende stijlen eigenlijk. Als ik alleen speel, gaat 't snel richting de pop/rock ... maar ik ben nu bezig met een bandje, en we willen meer de "Radiohead met een vleugje triphop"-kant op ;) Wat 't uiteindelijk allemaal gaat worden, valt nog te bezien ;)

goed goed...