Geachte mensen,
Enige tijd geleden heb ik een Casio WK-3000 aangeschaft. Ik heb daar tot nu toe erg veel plezier van. Nu wil ik graag dit instrument aansluiten op m'n pc om te gaan recorden. Via de MIDI in en out heb ik 'em aangesloten via de joystickpoort. Dit zou volgens de winkeleigenaar moeten werken. Dus niet... Ik weet niet waar ik de fout in ga.
Wat ik wil is volgens mij simpel te bewerkstelligen: Ik wil kunnen recorden in een programma als MAGIX.
Hoe moet ik te werk gaan???
Wie kan me op weg helpen om dit voor mekaar te krijgen.
Alvast erg bedankt voor jullie moeite!
Martijn Vermeulen
Mvermeulen39@hotmail.com
Enige tijd geleden heb ik een Casio WK-3000 aangeschaft. Ik heb daar tot nu toe erg veel plezier van. Nu wil ik graag dit instrument aansluiten op m'n pc om te gaan recorden. Via de MIDI in en out heb ik 'em aangesloten via de joystickpoort. Dit zou volgens de winkeleigenaar moeten werken. Dus niet... Ik weet niet waar ik de fout in ga.
Wat ik wil is volgens mij simpel te bewerkstelligen: Ik wil kunnen recorden in een programma als MAGIX.
Hoe moet ik te werk gaan???
Wie kan me op weg helpen om dit voor mekaar te krijgen.
Alvast erg bedankt voor jullie moeite!
Martijn Vermeulen
Mvermeulen39@hotmail.com
enne, tja instellingen zijn er genoeg... kans is groot dat 1 piepklein instellinkje niet goed staat is ook groot. succes!