[track] Landlord (Oh Crap)

Origineel geplaatst door Nerve
Een opmerking wat betreft de text, imo gebruik je het woord 'adored' verkeerd, je zou me de text is moeten pm'en, want volgens mij gebruik je het woord in een verkeerde betekenis en moet je het vervangen, ben niet zeker omdat ik niet alles 100% versta...
ja kan zijn dat het verkeerd gebruikt wordt, er zitten wel meer dingen in die verkeerd gebruikt worden...

Landlord (Oh Crap)

Refrein:
Living on the street, what i never did before
It's something that's quite hard to adore

One time i was living in a big Flat/house
Till the day that came
I was feeding my cat - There was a man at the door: landlord
He told me: I must kindly ask you to leave my House - Oh Crap
So what do you do on a moment like that - I said, euh yeah, i will be out by next week if that's ok for you
He told me: euh, yeah, that's ok for me - oh oh oh oh owkey
so on that day i was officially fucked

Refrein X2:

So one week later, there i was
walking down the street, with my cat
me and my cat - out of the flat
we both were poor - homeless - hungry
everyday i bought a paper, looking for a house
and afterwoods - Oh crap
So if anybody has got a house for me, please call me 020-7419 9999

Refrein X2:

020-7419 9999

Je gaat trouwens ook niet aan de vgl. met een passage van Green Velvet's 'I don't need this shit' kunnen ontsnappen ;) [/B]

don't know that one...

Sja, had het toch goed verstaan, 't klopt wel hoor, maar 't is een vreemde woordkeuze, waarschijnlijk omdat het rijmt, so never mind, 't is bedtijd ;)

Sja, had het toch goed verstaan, 't klopt wel hoor, maar 't is een vreemde woordkeuze, waarschijnlijk omdat het rijmt, so never mind, 't is bedtijd ;)

juist is niet altijd juist;)
check bvb spinvis...

Hi,

De gekke/bizarre track van mijn Alter Ego 'mini DRIVER' is in de week van 2 tot 9 maart geselecteerd voor de demopoll van Studio Brussel en Poppunt.
Je kan de track nu al beluisteren en feedback geven in de 'demopoel': http://www.demopoll.be/poel/

Stemmen kan vanaf donderdagavond 5 maart!

Vote!
Thanks!
Grtz!

Maks

aangezien maks nog steeds niet op t forum kan vroeg ie mij dit voor m te posten...
ik heb hanz hier al over bericht maar het euvel schijnt niet verholpen te kunnen worden...

landlord kreeg juiste commentaren, staat in de top3, en zal zowiezo al airplay krijgen

wees lief, en laat een stemmetje op www.demopoll.be :)

groeten

mini DRIVER

Gerald Claes :
Eenvoud siert deze week! Rond een eenvoudige melodie is een nummer met een verhaallijn opgebouwd. De huisbaas heeft hun goed bij hun kl**en. De melodie blijft het hele nummer aan, wat monotoon zou kunnen worden, maar blijft boeien door de verschillende onderbrekingen die dialooggewijs het verhaal vertellen. De eenvoudige en sobere klanken kunnen amateurisme verraden, maar evengoed als kunst aanzien worden! Misschien leuk bij het soort animatie filmpjes die op het net rondslingeren. Een sterk nummer zou overeind blijven wanneer het enkel op een akoestische gitaar gespeeld wordt, dat kan ik me hier echter niet voorstellen.

Kristof Ysabie :
Dit is plezant en ook goed gedaan maar het is geen echte song, meer een collage van geluiden gebaseerd op een riff. Doet mij denken aan ‘Horror Movies’ van The Bollock Brothers. De stemmen zijn leuk en soms grappig maar het blijft teveel een spielerei. Daardoor blijft het niet boeien en duurt het nummer veel te lang. Een goed refrein ontbreekt. Dit is ok maar het is nog niet ‘af’.

verwacht u aan een binnenkort meer volwassen inzending van jazzalicious :)

Back