Ik heb ze even 'doorgeprikt', zoals dat in dj termen heet...
ik ben het eens met bounce,
vette tracks!! ik hoop dat je het niet erg vind dat ik hieronder nog wat aanvullingen geef? (neem ze niet te serieus hoor.. is vooral de projectie van mijn smaak op jouw muziek. verder vind ik het vooral VET!)
ik moet zeggen dat ik die nieuwe misschien wel de minste vindt. De rest is allemaal harmonisch super. toffe solo's in de onderste twee tracks.
sofa cama vind ik een beetje cheesy, maar kan zo op de volgende supperclub verzamelaar. dwarsfluit is leuk.
de baslijn in red lounge ROCKT!! ik zou alleen die lounge akkoordjes weglaten en er een dikke 70's funk klapper met hammond en blazers van maker (en dan opeens die synth lead erin.. hihi). en als jij het niet wil doen, remix ik 'm wel
in the mood is vet. lekker donker, met dat orgel en die gitaar. mag ook wel wat stoerder vind ik. als je een versie hebt zonder die pad sound erin... nou ja, daar stuur ik je wel een PB over.
sundown boeit me niet zo, maarja da's smaak. vocoder is wel tof!
liquid blue ook niet echt. maar komt misschien omdat die beat het net niet is. het doet me denken aan drum&bass. dus te snel voor lounge, maar het weer net geen echte drum&bass beat.
lonely sunday tenslotte, is erg knap gemaakt!! hele mooie sax partij, en prachtig kaal geprogrammeerde drums. wat is er 'live' aan dit nummer? bas sax? e-piano?