Propellerhead Rebirth One

renevis

Nieuwkomer
Ik kan Propellerhead Rebirth One kopen voor een leuk prijsje. Wat ik echter graag zou willen weten is, of dit programma zonder problemen ook werkt onder Windows XP. Op de verpakking stond namelijk alleen Windows 95 en 98. De verkoper wist het ook niet zeker. Weet iemand hier antwoord op? De zelfde vraag geldt overigens ook voor Steinberg B-Box.

rebirth 2 doet het in ieder geval zonder problemen onder windows xp. En er staat idd alleen win95 en 98 op omdat winxp er toen nog niet eens was :D

Re: Propellerhead Rebirth One

Origineel geplaatst door renevis
Ik kan Propellerhead Rebirth One kopen voor een leuk prijsje. Wat ik echter graag zou willen weten is, of dit programma zonder problemen ook werkt onder Windows XP. Op de verpakking stond namelijk alleen Windows 95 en 98. De verkoper wist het ook niet zeker. Weet iemand hier antwoord op? De zelfde vraag geldt overigens ook voor Steinberg B-Box.

Hmm wat is een leuk prijsje, ik kocht de Data Becker versie voor 2 euro nieuw op Ebay Duitsland.
En ja het draait prima op Windows XP:)

Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?

Origineel geplaatst door nen belg
NEEN !!!

Rewire zit er niet in. Dus je kan je audio niet routen naar een andere applicatie!

Kwis niet dat je Rewire nodig hebt om windows XP te draaien, of B. Gates heeft aandelen Yamaha/Steinberg aangeschaft???:confused:

Origineel geplaatst door Vl1
Kwis niet dat je Rewire nodig hebt om windows XP te draaien, of B. Gates heeft aandelen Yamaha/Steinberg aangeschaft???:confused:

Hij bedoeld dat NIET alle functionaliteiten er in zitten

ik heb rebirth versie 2 voor 45 euro nieuw gekocht. Vindt het daar maar es ergens voor :D

Origineel geplaatst door Vl1
vroeg ie ook niet...

Hij vraagt

Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?

die andere gast zegt nee, rewire zit er niet in (dus niet hetzelfde)

en gij begint over XP etc,

Hij vroeg dus toch wel of er verschikken waren ................ (oh lezen is moeilijk ;) )

LMAO

Maar ff zonder gekheid, wie vraagt nu wat...
Vraag: Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?
Antwoord: Ja
Dan komt er opeens een Belg uit een doosje en die zegt:
NEEN !!!
Rewire zit er niet in. Dus je kan je audio niet routen naar een andere applicatie!
Dan maak ik een overdrachtelijke opmerking:
Kwis niet dat je Rewire nodig hebt om windows XP te draaien, of B. Gates heeft aandelen Yamaha/Steinberg aangeschaft???
Dan zegt een andere Belg:
Hij bedoeld dat NIET alle functionaliteiten er in zitten
Dan zou ik kunnen zeggen, maar deed ik niet:
In XP zitten geen Rebirthfunktionaliteiten, maar ik zei dat vroeg ie niet.
Dan zegt die andere Belg weer:
Hij vraagt
die andere gast zegt nee, rewire zit er niet in (dus niet hetzelfde)
en gij begint over XP etc,
Hij vroeg dus toch wel of er verschikken waren ................ (oh lezen is moeilijk )
En dan geef ik mijn laatste :slotje: antwoord:
Wie wil nu wat vragen over welk programma met SteinbergXp funktionaliteit in Rebirth van Data Becker8o)

ik heb rebrith 1 en werkt op windows 2k alleen kan ik hem niet syncen de midi doet het gewoon niet maar dit kan ook aan mijn audio kaart liggen of aaan mijn 909 of aan mijn 808 dus ik ben nog aan het kloten. Wel raar dat niemand hier jou een goed antwoord op kan geven. ik heb geen XP succ.=(

Inderdaad. Ik vroeg alleen of iemand wist of Propellerhead Rebirth One en/of Steinberg B.Box ook werkten onder Windows XP. Uiteindelijk heb ik nog steeds geen antwoord, ondanks de goede bedoelingen van mensen die gereageerd hebben.

Origineel geplaatst door renevis
Inderdaad. Ik vroeg alleen of iemand wist of Propellerhead Rebirth One en/of Steinberg B.Box ook werkten onder Windows XP. Uiteindelijk heb ik nog steeds geen antwoord, ondanks de goede bedoelingen van mensen die gereageerd hebben.

JA WERKT! ;)

En als je toch problemen ondervindt kan je nog altijd compatibilty mode op win95 of 98 zetten.

Back