Propellerhead Rebirth One

Origineel geplaatst door Vl1
LMAO

Maar ff zonder gekheid, wie vraagt nu wat...
Vraag: Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?
Antwoord: Ja
Dan komt er opeens een Belg uit een doosje en die zegt:
NEEN !!!
Rewire zit er niet in. Dus je kan je audio niet routen naar een andere applicatie!
Dan maak ik een overdrachtelijke opmerking:
Kwis niet dat je Rewire nodig hebt om windows XP te draaien, of B. Gates heeft aandelen Yamaha/Steinberg aangeschaft???
Dan zegt een andere Belg:
Hij bedoeld dat NIET alle functionaliteiten er in zitten
Dan zou ik kunnen zeggen, maar deed ik niet:
In XP zitten geen Rebirthfunktionaliteiten, maar ik zei dat vroeg ie niet.
Dan zegt die andere Belg weer:
Hij vraagt
Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?
die andere gast zegt nee, rewire zit er niet in (dus niet hetzelfde)
en gij begint over XP etc,
Hij vroeg dus toch wel of er verschikken waren ................ (oh lezen is moeilijk )
En dan geef ik mijn laatste :slotje: antwoord:
Wie wil nu wat vragen over welk programma met SteinbergXp funktionaliteit in Rebirth van Data Becker8o)

Hmm, klopt niet helemaal wat je zegt.. Ik wil geen flame beginnen ofzo, maar je zit wel fout.. :)
Eerste vraag was namelijk, "draait rebirth op windows xp?".
Daar was nog geen antwoord op gegeven.
Dan kom jij aan met de databecker versie, en jij zegt dat die precies hetzelfde is dan de propellerhead versie.
En niet of deze draait in windows xp!
Waarop nen belg antwoord, NEE niet hetzelfde want er zit geen rewire in de databecker versie.
Hij zegt niet dat rewire nodig is om rebirth in winxp te draaien. :Z

Ik quote:

Origineel geplaatst door renevis: Ik kan de Rebirth One van Propellerhead kopen voor 25 Euri. Maar is de Data Becker versie precies hetzelfde als die van Propellerhead?"

Origineel geplaatst door nen belg: NEEN !!!
Rewire zit er niet in. Dus je kan je audio niet routen naar een andere applicatie!

Origineel geplaatst door DJDM: Hij bedoeld dat NIET alle functionaliteiten er in zitten

Origineel geplaatst door Vl1: vroeg ie ook niet...

Dat vroeg hij inderdaad niet, hij vroeg of het precies dezelfde versie is als die van propellerhead.
Het antwoord daarop, moet dus NEE zijn zoals de belgen al zeiden......

Waarschijnlijk las je het dus verkeerd.
Maar je maakt het jezelf wel erg moeilijk, eerst even goed lezen voordat je gaat schreeuwen en doen enzo. ;)

Om Ome Willem te citeren: " 'k geloof dat ik maar niets meer vraag. 't Is wel weer genoeg vandaag...":Z :Z

Ik bedoelde dus met NEEN dat beide programma's niet exact hetzelfde zijn. De databecker versie is een ietwat gecastreerde versie van het echte (en duurdere). Ik weet dat de databecker versie geen rewire functionaliteiten heeft. Dus je kan het programma alleen standalone gebruiken terwijl de proppelerhead versie kan samenwerken met andere audio software via de rewire interface. In cubase heb je dan extra ingangen (die uitgangen zijn voor de rebirth). Deze kan je dan in je eigen Cubase project integreren.

Ik weet ook niet of rebirth 1 ook MIDI on-board heeft.

Beide programma's werken onder Windows 2000, XP.

Mijn verontschuldigingen voor het ongemak dat ik heb veroorzaakt.:halleluja

Back