Gameboytrack `Bubblegum Boy`

En nu de vraag natuurlijk hoe dit gemaakt heb he ?

Origineel geplaatst door Havelock
En nu de vraag natuurlijk hoe dit gemaakt heb he ?

zoals ik al zei met Pocket Music. Dit is een cartridge a la nanoloop en lsdj. (eigenlijk een goedkoop alternatief)
Je kunt dus een hele track met de gameboy maken. deze is vervolgens opgenomen in de PC met een beetje reverb erbij.
Thats it

Origineel geplaatst door reddread
zoals ik al zei met Pocket Music. Dit is een cartridge a la nanoloop en lsdj. (eigenlijk een goedkoop alternatief)
Je kunt dus een hele track met de gameboy maken. deze is vervolgens opgenomen in de PC met een beetje reverb erbij.
Thats it

En hoe kom je dan aan zoon cartridge dan ?

psies ff googelen

Heb er zelf 1 gekocht van forumlid daswell tippin voor een tientje.
Is ongeveer de prijs die je in je achterhoofd moet houden.
iig een stuk goedkoper dan nanoloop, maar ook wel wat beperkter. zitten wel leuke drumsamples in.
erg leuk om eens te kijken of het gameboymusiceren wat voor je is.
:dj:

Ik ben alvast fan! :D

*heeft een hele lading PSG en SCC muziek van de MSX computer op z'n kamer liggen*

game music

game music

8D the gameboy rocks !!!! bliep bliep tsschhhhhhhhhhhh plok plok ...

Attachments

• images.jpg
    images.jpg
    2,8 KB · Bekeken: 94
Origineel geplaatst door OnAcid
www.google.nl ???

Maar daar haal ik niet van die resultaten hoor ?

Vandaar ik me af vroeg of er ook niet wat anders was, want een maat van mij heeft namelijk een gewoon casette die ook zulke geluiden maakt maar dan met meer mogelijk heden :) wat het precies is moet je mijn niet vragen :)

Blijkbaar kan je er meer uit halen dan ik er uit gehaald heb ik zal die track nog eens goed luisteren.

Origineel geplaatst door Havelock
Maar daar haal ik niet van die resultaten hoor ?

Vandaar ik me af vroeg of er ook niet wat anders was, want een maat van mij heeft namelijk een gewoon casette die ook zulke geluiden maakt maar dan met meer mogelijk heden :) wat het precies is moet je mijn niet vragen :)

Blijkbaar kan je er meer uit halen dan ik er uit gehaald heb ik zal die track nog eens goed luisteren.

Waarschijnlijk heeft hij nanoloop of Little sound DJ (LSDJ)
moet je die ff googele!!!!

Back