De domme vraag---Kontakt Libraries verkrijgen?

TanTaRa

Stamgast
...gaat naar mij want:

Recentelijk heb ik KONTAKT aangeschaft (op aanraden van een maat), maarre....hoe krijg je daar nou
andere sample-libraries dan de meegeleverde in? Ik ben nét overgestapt op software, dus alle hulp is welkom!

Koop je die in een winkel? Downloaden? Kopen op internet? Jatten van de paus? :D
Enig idee?

Re: De domme vraag van het jaar award...

Re: De domme vraag van het jaar award...

Origineel geplaatst door TanTaRa
...gaat naar mij want:

Recentelijk heb ik KONTAKT aangeschaft (op aanraden van een maat), maarre....hoe krijg je daar nou
andere sample-libraries dan de meegeleverde in? Ik ben nét overgestapt op software, dus alle hulp is welkom!

Koop je die in een winkel? Downloaden? Kopen op internet? Jatten van de paus? :D
Enig idee?

--> http://www.bestservice.de/

Snelle levering en erg scherp geprijsd in de meeste gevallen :)

--> http://www.mi7libraries.com/main/samples/

Probeer accountje voor 10€ te verkrijgen, ik haal er een hoop weg, goede kwaliteit, snelle (betaalde) downloads

Verder zijn percussies en rare bijgeluidjes best goed zelf te maken (wavelab enz enz)

Aha thanks voor de links!

Ik snap nog niet veel van Kontakt, ik heb het nu ook nog niet zo hard nodig voor mijn huidige opdrachten.
Wel hoop ik het creatief te kunnen benutten in Ableton voor mijn eigen werk.

Origineel geplaatst door TanTaRa
Aha thanks voor de links!

Ik snap nog niet veel van Kontakt, ik heb het nu ook nog niet zo hard nodig voor mijn huidige opdrachten.
Wel hoop ik het creatief te kunnen benutten in Ableton voor mijn eigen werk.

Ah Tantara ik had hier overheen gelezen.

Ik heb precies hetzelfde probleem met die demo enzo. Waar zijn de sound?? HELP ONS!!

Origineel geplaatst door Carnivore
Als je de volledige versie koopt krijg je er 2 dvd's bij met in totaal 15 gig aan goed bruikbare samples.... ik heb ze dus gisteren geïnstalleerd _0_

Wat is dit nu weer voor NON-INFO :D

Back