[goedkoop] Roland SH-101

Maurice_1983

S Y N T H L O V E
Deze advertentie vandaag op marktplaats.nl gevonden:
Aangeboden: synthesizer SH-101
Prijs: €45,-
Beschrijving: Roland synthesizer SH-101

ik dacht: beswel goedkoop, er is inmiddels al tegen de 80 euro geboden, maar zou deze vekoper enig idee hebben van de waarde van zijn synth???

Heb je hem echt, of was dit weer zo'n "naai je aartsvijand" actie, zoals een tijdje terug in een ander thread besproken.

Origineel geplaatst door omiel
Heb je hem echt, of was dit weer zo'n "naai je aartsvijand" actie, zoals een tijdje terug in een ander thread besproken.

?

ja ik heb hem echt

Wil je hem niet voor 50,- euro aan mij verkopen? Maak je nog mooi winst ook nog. ;)

wie zou ik moeten naaien..

ik heb hem trouwens voor wel wat meer als 45 euro het hoogste bod stond op 100 daar ben ik nog ff over heen gegaan vond ie goed

Origineel geplaatst door EDP
wie zou ik moeten naaien..

Nee, je snapt hem niet helemaal. Soms zie je van die advertenties dat je een of ander apparaat voor een schijtprijsje op kan komen halen. Zo'n gast wordt dan de hele dag door natuulijk helemaal gek gebeld. De bewuste advertentie wordt dan uiteraard geplaatst door iemand die iemand anders wil naaien. Hier is laatst een thread aan gewijd.

o ja die thread die kan ik me nog wel herinnneren, nee dit was gelukkig wel echt.

nog bedankt voor de tip trouwens technomauriesje

:biertje:

Dus dit was jou beste deal ooit ???
Op de foto zach hij er erg bespeelt uit

Ik had 'r de vuilnisbelt op gestuurd met een paar stevige laarzen, werkhandschoenen en een mondkapje.

shit.. Dat is een leuke koop!

Check dit:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=900431908

i-1.JPG

Dat is ook erg leuk, voor 7200 euro is ie van jou... Aaaaaaaaaaargh

Maar op AH waarschuwen ze voor deze gast. Dit zelfde plaatje stond een twee jaar geleden ook te koop en is in delen verkocht... Lijkt me sterk dat er nog iemand zo veel Roland System 100 modules heeft.

Back