dus..
ik heb maar een setje MS200s gekocht bij Peter Verspuy (sjezus, wat is die winkel moeilijk te bereiken, als je op routeplanners afgaat, terwijl t gewoon aan de snelweg ligt!)
Die MS100s zijn een stuk fragieler, en die 'adapter' bedoelen ze denk ik gewoon de verschuifbare beugels mee, waar je je monitors in plaatst en klemt.
Ik heb die MS200s gekocht, maar toch even wat opmerkingen erbij, voor diegene die wat meer te besteden hebben/over hebben voor monitorstands. Ik ben duidelijk gegaan voor prijs kwaliteit verhouding:
Met een enkele buis is het nooit een stijfe constructie. Het lijkt dus een beetje gammel, maar het komt erop neer dat ie wat waggelt als je em een duwtje geeft, maar wel degelijk netjes blijft staan. De speakers moet je er gewoon los op zetten, je kunt ze dus niet vast zetten. Wellicht dat ik ze nog wel met een band ofzo vastmaak.
Wat betreft de voet: Ze adverteren dus met die tapijt'ankers' , maar naar mijn mening verhogen ze de stabiliteit niet, echter, je moet ze er wel opzetten, want de staaf zet je met een bout met vleugelmoer, van onderen aan de voet vast. Wat dus betekent dat die vleugelmoer eronder uitsteekt, en je dus van die tapijtankers eronder moet schroeven.
Als ze dat met die vleugelmoer anders opgelost hadden, had heel de voet, over het gehele opvervlak op de vloer kunnen staan, in plaats van die 3 punten van de tapijtankers,
maar goed, daar had die chinees dus geen zin in..
conclusie: al met al leuke standers voor je monitors voor niet veel geld, ben er zelf erg tevreden mee.
echter, heb je gewoon genoeg geld, kijk dan naar die standers met 3 poten in plaats van 1, en het fixeren van de monitors lijkt me ook wel een optie,
maar goed, dan betaal je al gauw 100 E per stuk, in plaats van 55 E per set..
groenten