DJExpo 2005 met grote Synth en Producers beurs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Wegens succes een grote stap vooruit...

DJExpo 2005

op 27 en 28 augustus 2005 in de RAI te Amsterdam.

DJExpo 2005 is bedoeld voor iedereen die zich, in brede zin, bezig houdt met het produceren en het promoten van muziek.
Een must voor aankomende en gevestigde Producers, DJ's, Hip-hop muzikanten, organisatoren en labels, video- en effectproducenten, geluidstechnici, geluidsstudio’s en vele anderen

Tijdens de DJExpo kunnen bezoekers heel veel apparatuur uitproberen en kopen.
DJExpo 2005 is, evenals vorig jaar, dé muziekbeurs voor de DJ, HighTec en producers scene.

Vorig jaar november bezochten ruim 2500 bezoekers tussen 15 en 55 jaar de DJExpo in het Auditorium van de Technische Universiteit in Eindhoven.

DJExpo 2005 is dit jaar uitgebreid met een speciaal producers gedeelte, waar alles op het gebied van HighTec wordt getoond en gedemonstreerd.
Er worden diverse workshops gegeven van onder andere Roland (de nieuwe V-synth XT), MI7 (Ableton en Steinberg), Eye 4 systems (Special AV/Audio PC’s) en zullen er heel veel synthesizers en muziek gear tebetasten zijn. Niet alleen de bekende merken zullen vertegenwoordigd zijn maar ook de wat onbekendere of zeldzamere merken als MFB, Davesmith Instruments, Macbeth, Manikin en Moog zullen uitteproberen zijn.

SPECIALE MOGELIJKHEID VOOR DE SYNTHFORUM LEDEN OM ERBIJ TEZIJN.
BRENG EEN OUDE BAK MEE VOOR HET MUSEUM EN JE KRIJGT 50% KORTING OP DE TOEGANS TICKET. DE SYNTH KRIJG JE NATUURLIJK WEER TERUG NA HET EINDE VAN DE DAG.

Gedurende het weekend worden meer dan 5000 bezoekers verwacht. De kaartverkoop wordt landelijk verzorgd door Ticket Service. Op onze website www.djexpo.nl wordt de actuele stand van zaken bijgehouden, zoals openingstijden en de lijst van standhouders.
Deze bedrijven zullen i.i.g. hun producten en diensten voorstellen op de DJExpo 2005: Apple, Roland, RME, Amptec, Moog, Native instruments, Pioneer, Dateq, , Gemini, MI-7, Ableton,
I4 Muzique, Midi Amsterdam, Music House, Steinberg, Behringer, Clavia, KRK, TC Electronics, Phonic, M-Audio, E-MU, TM-Audio, Mackie, Mafico, Tascam, Technics, Interface, Meet Music, Interstate-Audio, Hercules, Denon, Rodec e.v.a. VERDERS ZIJN ER WEER VEEL WORKSHOPS EN SPECIALS.

DJExpo 2005 wordt gehouden in Hal 10 (Deltahal) van de RAI in Amsterdam. Deze locatie heeft natuurlijk geen introductie nodig.

Ben er dus ook op 27 en 28 Agustus op de RAI in Amsterdam.

leuk :) , ik ben mn dag vorig jaar goed doorgekomen op die beurs, veel leuk speelgoed gezien, en ook wat zitten pielen... ik probeer dit jaar ook weer aanwezig te zijn

En wat voor oud synths willen ze dan zien. of was het maar een grap. voor 5 € je mooie synth mee slepen vindt ik niet echt veel. als hij weg raakt of krast

Laatst gewijzigd:
Maakt niet uit, het is ook de bedoeling dat het alleen tebezichtigen is en niet aankomen.
Of je moet hem zelf willen demonstreren.

Het kan een 303 zijn maar ook een cs 01 of een kleine moogje of what ever je meebrengt,

als laatste update kan ik vast doorgeven dat zowel op de I4 muzique Stand als op de Stands van
Tidal music en Music works veel synths zullen staan om uitteproberen en mee tespelen.

Dus veel speciaal synth werk. Er is ook een workshop sequencing met de "Schrittmacher".

Daarnaast zal er veel aandacht zijn voor het gehele producers gedeelt van het muziek maken.
Ik houd jullie op de hoogte.

ben benieuwd ron... als het producersgedeelte aantrekkeliijk is/wordt dan wordt het zeker een dagje rai

Producers gedeelte.

Producers gedeelte.

Dat is mischien wel het interresantste dit jaar voor ons als synthforum liefhebbers.
Deze merken Synths zijn er allemaal.

Korg.
Roland (nieuwe SP 404 en Vsynth XT)
MFB (alle speeltjes hebben ze bij)
Manikin (Schrittmacher Hardware SEQ)
Dave Smith poly Evolvers en Evolvers.
Clavia Range
Jomox
Future Retro
Vermona
Eowave

Etc.

Daarnaast zal er ook veel aandacht zijn voor Software en Softsynth's
Een aantal workshops zullen gegeven worden op diverse stands w.o.

Steinberg
Ableton
Native Instruments
Spectrasonics
etc etc.

En dan zijn er de Importeurs van veel producers, studio en hightech merken.

soundcraft
Lexicon
M-Audio
RME
EMES
ADAM luidsprekers
Eye4system computers
Allen & Heath
Waves
MOTU
Digidesign

Etc

al met al veel teproberen, tebespreken en tebetasten :-)

En dan is er nog het gezellige Interface Eiland dat naast de catering ligt en waar je lekker rustig
kunt loungen en keuvelen met geest en klank verwanten.

Origineel geplaatst door Grooveron
Maakt niet uit, het is ook de bedoeling dat het alleen tebezichtigen is en niet aankomen.
Of je moet hem zelf willen demonstreren.

Het kan een 303 zijn maar ook een cs 01 of een kleine moogje of what ever je meebrengt,

Moet je er ook een speciale kaart voor hebben (ik heb namelijk een ms-10 eerste synth van Ben Liebrands 1ste studio wat natuurlijk wel leuk is voor dit soort fans denk ik) want komen doe ik wel, lijkt me wel erg leuk maar weet nog nie met of zonder item.

Origineel geplaatst door dr.DRé
Moet je er ook een speciale kaart voor hebben (ik heb namelijk een ms-10 eerste synth van Ben Liebrands 1ste studio wat natuurlijk wel leuk is voor dit soort fans denk ik) want komen doe ik wel, lijkt me wel erg leuk maar weet nog nie met of zonder item.

Gewoon meebrengen aan de kassa laten zien en je betaald de helft van de inkom prijs.

Origineel geplaatst door Croaton
komt creamware ook nog voorbij?

Als dat zo is, vind ik het des te meer de moeite waard om te komen.. Dan zou ik hun nieuwe ASB's eens kunnen horen (en uitproberen?)

*edit*

Nee helaas, op de site www.djexpo.nl/deelnemers_nl.php staat creamware niet in de lijst van deelnemende bedrijven ...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door reddread
waarschijnlijk staan er 20 casio vl-1´s in het museum 8o)
:eureka:

Origineel geplaatst door reddread
waarschijnlijk staan er 20 casio vl-1´s in het museum 8o)

lijkt me voer voor het Guinness Book of records.

Origineel geplaatst door ChampionSound
Als dat zo is, vind ik het des te meer de moeite waard om te komen.. Dan zou ik hun nieuwe ASB's eens kunnen horen (en uitproberen?)

*edit*

Nee helaas, op de site www.djexpo.nl/deelnemers_nl.php staat creamware niet in de lijst van deelnemende bedrijven ...

maar jomox ook nog niet, in tegenstelling tot wat Ron opnoemt :maffia:

Daar zijn we inderdaad al mee bezig (helderziende of zo:engel: )

Origineel geplaatst door Croaton
maar jomox ook nog niet, in tegenstelling tot wat Ron opnoemt :maffia:

die staan bij Tindal in de stand dat zijn hun distributeurs in nederland

Ik kom zeker weten dit keer is de locatie ook een stuk beter.
Vorig jaar zat ik in utrecht Hcc dagen.
Daar kan ik namelijk gratis naar toe(ik help mee met linux stant www.nllgg.nl).
En daar hadden ze ook wat muziek instrumenten en synthesizers staan van de muziek gg = gebruikers groep dus ik heb niet zonder synthesizers gestaan. En ik had toen voor eerst op een Moog Thermin gespeeld erg leuk ding !!!

BLUE OP DJEXPO GEINTRODUCEERD

BLUE OP DJEXPO GEINTRODUCEERD

De nieuwe Synth van Rob Papen BLUE word op de DJExpo 2005 geintroduceerd en gedemo't.
Daar ook dan voor een leuke introductie prijs tehalen!!

En op zaterdag zal SPEEDY J (JOCHEM PAAP) workshops verzorgen in de TMAudio stand.
Waar naast MOTU ook veel andere producers spullen zijn.

En ook zal op Zaterdag Dj Producer Eeg van Kruysdijk a.k.a. DJ Jake van K een workshop produceren geven.
Jake van K is onderandere bekend van Ti Sento en de bekende meiden groep Close to you.

Op het Tidal Eiland zullen veel onbekende en zelden in de winkel zijnde synth's uitteproberen zijn.

En let op de aanbieding is er nogsteeds voor de Synthforum leden.

Neem een oude Synth mee en kom erin voor de helft van de prijs.
Wil je hierover info hebben mail naar ron@muziekbeurzen.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back