Origineel geplaatst door mono-poly
Vertel ff wel hoe k*t het wel niet was sander.
Nou Mono-poly, je hebt gelijk. Ik kwam daar aan met 3 andere mensen en we wilde eigelijk gelijk rechtsomkeren. Wat een ongeloofelijke verschrikkelijke tering herrie. Echt niet normaal. 50 stands in een klain zaaltje met ieder een eigen geluidsinstallatie en DJ die allemaal kwa geluid de andere wilde overtreffen.
Daardoor was er echt helemaal geen zak aan. Allemaal van die Dj tiesto wannabees. Een paar DMC gasten meegepakt waarvan er dan ook weer een klein gedeelte echt goed was. Maar helaas constant die pokke herrie van al die stands.
Je kon geeneens normaal naar een synth luisteren. Je koptelefoon moest dan namelijk die herrie overtreffen. Er waren overigens maar een paar synths te vinden. Waar was die Poly envolver, waar waren de MFB synths?
En dan Speedy J. Wauh, wat saai. 2 laptops. 1 ampledon en 1 met traktor. Maar eigelijk zat die gast alleen maar met de EQ van z'n mixer te spelen. En af en toe wat met de faders. Dan had hij nog een maar midi controllers, maar echt veel deed hij er niet mee. De muziek was ook niet goed en echt veel mensen waren er ook niet.
Erg jammer allemaal. ALs organisator zou je toch echt moeten afspreken dat je onder een bepaald geluidniveau zou moeten blijven. Ik had gelukkig oordoppen bij me.
Heb ook geen 1 vintage synth gezien. Die zouden toch tentoon gesteld worden?
En wat een muts achter de kassa. hadden we 4 voorpagina's van het synthforum afgedrukt, maar bij 1 was het fout gegaan, de onderste helft stond erniet op. Zegt ze dat die ongeldig is. Ja sorry, ik volg ook maar instucties op. Moesten we eerst het gaan vragen of dat halve blad ook geldig was en toen schreef iemand er ok op, en terug naar de baliemuts en ja ok toen was het goed. Pfffffff.
Die Moog tent mag wel oppassen dat die kleine moduletjes niet gestolen worden. Die staan onaangesloten zo los op een hoekje.
Zo ik heb eindelijk eens een theramin bespeelt. Best grappig apparaat. Kan me alleen wel voorstellen dat mede huisgenoten daar echt gek van worden.