DJExpo 2005 met grote Synth en Producers beurs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Jazper
Kosten de kaarten eigenlijk..? tientje ofzo..?

klopt maar lees goed je kan ook voor de helft binnen

Dj expo a'dam

Dj expo a'dam

Hallo,

Iemand tips voor een beginneling. Ik ga zaterdag naar dj-expo in Amsterdam.
Is er iets waar ik speciaal aandacht aan moet geven ???
Ben pas bezig met Reason, dus echt nog onervaren...

Origineel geplaatst door Grooveron
ik vind het altijd leuk gezichten tezien
waarmee ik op forums schrijf ;)

Hey is het niet mogelijk om een soort synthforum plek te maken waar we allemaal leden van elkaar kunnen ontmoeten lijk me geweldig.
Ik ben ook vaak benieuwd met wie te maken heb van wie wie is altijd leuk (en anders heb nog synthforum meetings).
Van welke naam van wie is :)

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door mono-poly
Vertel ff wel hoe k*t het wel niet was sander. :D

Nou Mono-poly, je hebt gelijk. Ik kwam daar aan met 3 andere mensen en we wilde eigelijk gelijk rechtsomkeren. Wat een ongeloofelijke verschrikkelijke tering herrie. Echt niet normaal. 50 stands in een klain zaaltje met ieder een eigen geluidsinstallatie en DJ die allemaal kwa geluid de andere wilde overtreffen.

Daardoor was er echt helemaal geen zak aan. Allemaal van die Dj tiesto wannabees. Een paar DMC gasten meegepakt waarvan er dan ook weer een klein gedeelte echt goed was. Maar helaas constant die pokke herrie van al die stands.

Je kon geeneens normaal naar een synth luisteren. Je koptelefoon moest dan namelijk die herrie overtreffen. Er waren overigens maar een paar synths te vinden. Waar was die Poly envolver, waar waren de MFB synths?

En dan Speedy J. Wauh, wat saai. 2 laptops. 1 ampledon en 1 met traktor. Maar eigelijk zat die gast alleen maar met de EQ van z'n mixer te spelen. En af en toe wat met de faders. Dan had hij nog een maar midi controllers, maar echt veel deed hij er niet mee. De muziek was ook niet goed en echt veel mensen waren er ook niet.

Erg jammer allemaal. ALs organisator zou je toch echt moeten afspreken dat je onder een bepaald geluidniveau zou moeten blijven. Ik had gelukkig oordoppen bij me.

Heb ook geen 1 vintage synth gezien. Die zouden toch tentoon gesteld worden?

En wat een muts achter de kassa. hadden we 4 voorpagina's van het synthforum afgedrukt, maar bij 1 was het fout gegaan, de onderste helft stond erniet op. Zegt ze dat die ongeldig is. Ja sorry, ik volg ook maar instucties op. Moesten we eerst het gaan vragen of dat halve blad ook geldig was en toen schreef iemand er ok op, en terug naar de baliemuts en ja ok toen was het goed. Pfffffff.

Die Moog tent mag wel oppassen dat die kleine moduletjes niet gestolen worden. Die staan onaangesloten zo los op een hoekje.

Zo ik heb eindelijk eens een theramin bespeelt. Best grappig apparaat. Kan me alleen wel voorstellen dat mede huisgenoten daar echt gek van worden.

mijn god wat was dat suf zeg!

ten eerste, een enorme kakafonie van door de zonnebank gebruinde trance dj's die allemaal zo hard mogeluk hun plaatjes willen draaien. ten tweede, het was echt KLEIN. man, ik heb 2 synths gezien, een moog voyager en een moog voyager rack. dmc voorrondes, OK dat was wel geinig, alleen kon je het amper horen vanwege de herrie.
en dan speedy j, die stond gewoon met een xone mengpaneel te spelen... niets boeiends

hey dj sendex :dj: , je was me net voor! tipisch trouwens dat je die pocket pc vergat :)

wil je nog steeds dj worden na deze beurs?

nee, ik ben zuinig op m'n gehoor. En die pocket pc zat in jouw tas, ja dan vergeet je het ook makkelijk.
Wel een vette cd zeg die we gratis bij de expo beurs kregen. 8o)

Ik ben er ook nog geweest.
Ik kon op de valreep gratis naar binnen omdat ik eergister nog kreeg te horen dat ik bij de SAE stand mocht komen bijspringen. :D
Ik kan me verder alleen maar aansluiten bij de ervaringen hierboven. Wat een herrie zeg, je kon niet eens normaal je verhaaltje vertellen of juist dingen vragen zonder boven de herrie uit te moeten schreeuwen.
Met de Poly Envolver had ik ook nog even gespeeld, net als met de Roland V-Synth. Zelfs met de volumeknop vol open moet ik me echt concentreren wat ik nou hoorde door de koptelefoon.
Ik heb dus wel een MFB Synth-II en dat nieuwe filterbakkie zien staan. Alleen kreeg ik er geen geluid uit:stupid
Er hing wel een koptelefoon aan de modules maar ik zag verder geen keyboard of geluidsbron, en hoe ik een sequence moest starten zonder keybord wist ik ook ff niet zo snel. zonde...
Met het DJ gebeuren had ik verder ook niet zo veel, en dat is natuurlijk juist het meest aanwezig bij zo'n DJ expo. ;)

Wat een klereherrie !!

Wat een klereherrie !!

Ik was er vandaag ook, en ga er nooit meer naar toe...een herrie in één klein zaaltje, en heeel weinig volk.
Dit noem ik nog eens flessentrekkerij, Er was inderdaad bijzonder weinig volk en het was in één klein zaaltje, ik dacht dat heel de RAI was afgehuurd, noppes dus..
De workshops, werden niet aangekondigd, en je moest maar raden waar ze plaatsvonden...organisatorisch een dikke nul over de ganse lijn. Ik sprak nog met een groot aantal gedupeerde standhouders, en deze waren allen bijzonder boos omdat de organisatie (Ron Boots en Kees Aerts) aan deze standhouders meer dan 5000 bezoekers had aangewreven, nu telden de standhouders slechts twee tot driehonderd bezoekers.

Ik stap zo op de trei richting RAI. Heb afgesproken met vrienden daar en afzeggen is geen optie.

Maar als ik de reacties hierboven lees ben ik bang dat ik m'n geld beter ergens anders aan uit kan geven...

Kijk ook eens op de andere fora, iedereen die er gisteren is geweest was zwaar teleurgesteld, weet iemand trouwens de tracklist van de CD, die je ontving aan de entree ??? Ik heb deze niet gekregen, of moest je nog eens extra voor betalen ?
Ik heb dit jaar ook geen giveawys gezien, dit was vorig jaar wel het geval.
Een aantal bedrijven die op hun website stonden waren ook niet eens aanwezig, ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back