DJExpo 2005 met grote Synth en Producers beurs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gasten, het is een djbeurs en alles wat er was aan produceren is dan toch mee genomen, anders was je gewoon abuis
Ik kam me voorstellen dat je teleur gesteld bent, als je wat zegt wat niet komt, maar het is en blijft een djbeurs. de naam doet al vermoeden dat het niet echt voor producers is. (even lekker stalken)niet een beurs voor mensen die een muziek instrument spelen en opnemen. :D

Origineel geplaatst door mono-poly
Ja VIJF FUCKING EURO"S weg gegooid!

Edit : dit was een sarcastische opmerking.
kom aan doe niet zo zielig over 5 euro mensen!

Met alle respect, maar brandstof is tegenwoordig niet goedkoop. 4 uur rijden is toch zeker een halve tank a 30 euro.

Origineel geplaatst door dr.DRé
Gasten, het is een djbeurs en alles wat er was aan produceren is dan toch mee genomen, anders was je gewoon abuis
Ik kam me voorstellen dat je teleur gesteld bent, als je wat zegt wat niet komt, maar het is en blijft een djbeurs. de naam doet al vermoeden dat het niet echt voor producers is. (even lekker stalken)niet een beurs voor mensen die een muziek instrument spelen en opnemen. :D

Als het een DJ-beurs was, waarom wordt er dan hier geadverteerd ????? Zelfs ons Synthblad Interface maakte er grote ophef over. Er wordt door diverse mensen geroepen dat we niet zo negatief moeten zijn. Maar als 80% het niet naar zijn zin heeft gehad, dan is dat toch een duidelijk signaal.. Hopelijk wordt ie volgend jaar beter..

wat een hoop geneuzel zeg...

alhoewel ik het wel bergrijp, want ik ben er zelf op zaterdag geweest en vond het teleurstellend. mijn grootste probleem was eigenlijk de kakefonie in die hal en daar laat ik het bij want anders val ik te veel in herhaling.

in al het flyer en promo geweld is mij wel één evenement opgevallen, namelijk d3: dutch dJ day. net als de djexpo lijkt het voor dj's te zijn maar het viel me op dat de onderwerpen ook producer en zakelijke aspecten van de muzikant belicht. daarbij wordt het door een stichting georganiseerd die dus niet als doel heeft om winst te maken (ze zijn geloof ik ook verantwoordelijk voor de muzikantendag in de melkweg)

EN hele vette namen die komen (Derrick May, Ferry Corsten, Dave Clarke, Kraak&Smaak, Steve Rachmad en Joris Voorn) heb ff de site geckecked maar dat is op dit moment nog niet zoveel zegend alleen dat het onderdeel is van het Amsterdam Dance Event?

Jongens ik heb op deze beurs nog Ableton 5 gewonnen door Midi Amsterdam :)
Dat scheelt weer kopen :)

Inderdaad een beetje flauw. Ik vind dat je dergelijk initiatieven altijd moet waarderen. Ben zelf geen DJ en ook niet geweest, maar heb wel respect voor diegenen die dergelijke evenementen organiseren. Mind you dat er eerst heel veel geld voorgeschoten moet worden om vervolgens alleen maar te hopen dat je het terugverdient. :okdan:

Wat ik wel een beetje stom vond, waren de kortingsacties vooraf. Neem je synth/printuitdraai mee voor een 50 % korting. Dat is m.i. niet echt commercieel denken, eerder een wanhoopsdaad met name de printuitdraai. :stupid

Last edited by a moderator:
Bericht door een moderator:
Thread opgeschoond wegens persoonlijke aanvallen.

Origineel geplaatst door Hanz
Thread opgeschoond wegens persoonlijke aanvallen.

Dit vind ik nu dus weer zwaaaaaaaaaaaar overdreven!!!

Wij vragen heel gewoon een reactie aan de organisatie...blijkbaar mag dit niet en wordt dit beschouwd als een persoonlijk aanval ?

Iedereen heeft recht op antwoord, en ik gun de organisatie dat....alleen is het nu muisstil daar, wat ik wel kan begrijpen, als je maanden je best doet om iets voor te bereiden en dan blijkt het geen succes te worden en je financieel er een kater blijft aan aan over te houden...

Eerdere reacties werden verwijderd nadat er, ondanks eerdere verzoeken, toch weer mensen op persoonlijke titel werden aangevallen.

Als je een reactie wilt van de organisatie, dan stel ik voor dat je direct contact met ze opneemt; Synthforum is hier geen partij in.
Dit is niet de plek om deze zaken naderhand uit te vechten.
Ik sluit deze thread.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back