ka2
Uitgekookt Lid
Ik zou eerst ook gaan, maar door omstandigheden is alles in het honderd gelopen dit weekend. Maar zo te lezen heb ik niks gemist. Toch jammer, voor de mensen die wel gegaan zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door contactmaken
ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.
Misschien dat het dan toch verstandiger is om meer de productiekant op te gaan i.p.v. het DJ gebeuren.ja is natuurlijk sneu voor je, maar ik denk dat hij het anders ok graag gezien had denk je nietOrigineel geplaatst door contactmaken
Kijk ook eens op de andere fora, iedereen die er gisteren is geweest was zwaar teleurgesteld, weet iemand trouwens de tracklist van de CD, die je ontving aan de entree ??? Ik heb deze niet gekregen, of moest je nog eens extra voor betalen ?
Ik heb dit jaar ook geen giveawys gezien, dit was vorig jaar wel het geval.
Een aantal bedrijven die op hun website stonden waren ook niet eens aanwezig, ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.
hOrigineel geplaatst door contactmaken
..Ik heb dit jaar ook geen giveawys gezien, dit was vorig jaar wel het geval.
Een aantal bedrijven die op hun website stonden waren ook niet eens aanwezig, ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.

Het is toch bijzonder sneu dat je een bedrijf zoals Native Instruments vermeld als standhouder en dan blijkt dat Native in géén omtrek te bekennen was, en er waren nog voorbeelden van bedrijven die wel op de website staan maar er niet waren ...of was dit enkel maar bedoeld om volk te lokken ?
Natuurlijk zou het leuker zijn voor Ron als er meer volk kwam, maar mij zien ze er niet meer terug !!

Ik grijpte vorig jaar net naast de Sherman Filter bank, dat is toch een leuke giveaway dacht ik...
Ik was alleen zwaar ontgoocheld dat er zo weinig standhouders aanwezig waren.
Als je op je website plaatst dat er 75 bedrijven aanwezig zijn en achteraf blijkt dat maar slechts de helft van deze bedrijven aanwezig waren, dan voel je je als bezoeker toch bedonderd,
Ik telde gisteren slechts een kleine dertigtal standhouders, en had ik dit vooraf geweten was ik zeker niet gegaan
Voor syntehisizerfreaks, was er niets maar dan ook niets om naar uit te kijken: géén Roland, Yamaha, Korg, Emu, Akai, Access, Alesis, etc... Alleen de Poly van Dave Smith zag ik op één stand en door de kakafonie kon je het toestel niet goed beluisteren..
...organisatorisch een dikke nul over de ganse lijn. Ik sprak nog met een groot aantal gedupeerde standhouders, en deze waren allen bijzonder boos omdat de organisatie (Ron Boots en Kees Aerts) aan deze standhouders meer dan 5000 bezoekers had aangewreven, nu telden de standhouders slechts twee tot driehonderd bezoekers.
Kijk ook eens op de andere fora, iedereen die er gisteren is geweest was zwaar teleurgesteld...
... ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.
...werd dit bewust door de organisatoren op hun site gezet, of was het allemaal toeval ?
net zoals de 30 andere bedrijven die ook op hun website stonden vermeld en hun kat stuurden

Origineel geplaatst door ChampionSound
Wat is eigenlijk het eerstvolgende soortgelijke evenement wat iets meer productiegericht is?