DJExpo 2005 met grote Synth en Producers beurs

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zou eerst ook gaan, maar door omstandigheden is alles in het honderd gelopen dit weekend. Maar zo te lezen heb ik niks gemist. Toch jammer, voor de mensen die wel gegaan zijn.

Origineel geplaatst door contactmaken
ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.

Beetje overdreven vind je dat zelf ook niet ?Ik kan begrijpen dat het tegenvalt maar denk je dat Ron en de rest van de Organisatie dat leuk vind,dat er maar zo weinig mensen komen ? Auditorium was gewoon leuk niets mis mee.
Kop en volgende keer weer iets beter :) Misschien dat het dan toch verstandiger is om meer de productiekant op te gaan i.p.v. het DJ gebeuren.
En bovendien als jullie het zelf beter kunnen wat let je ? (ik hoor trouwens niet bij de organisatie)

Kijk ook eens op de andere fora, iedereen die er gisteren is geweest was zwaar teleurgesteld, weet iemand trouwens de tracklist van de CD, die je ontving aan de entree ??? Ik heb deze niet gekregen, of moest je nog eens extra voor betalen ?
Ik heb dit jaar ook geen giveawys gezien, dit was vorig jaar wel het geval.
Een aantal bedrijven die op hun website stonden waren ook niet eens aanwezig, ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.
ja is natuurlijk sneu voor je, maar ik denk dat hij het anders ok graag gezien had denk je niet
"contactmaken" :luv: h

ben vorig jaar geweest, en vond het toen op zich best leuk, ik wou dit jaar ook gaan, maar op het laatste moment zeiden een paar kameraden af waardoor ik niet meer ben gegaan... komt op zich dus goed uit als ik dit alles lees...

Het is toch bijzonder sneu dat je een bedrijf zoals Native Instruments vermeld als standhouder en dan blijkt dat Native in géén omtrek te bekennen was, en er waren nog voorbeelden van bedrijven die wel op de website staan maar er niet waren ...of was dit enkel maar bedoeld om volk te lokken ?
Natuurlijk zou het leuker zijn voor Ron als er meer volk kwam, maar mij zien ze er niet meer terug !!

..Ik heb dit jaar ook geen giveawys gezien, dit was vorig jaar wel het geval.
Een aantal bedrijven die op hun website stonden waren ook niet eens aanwezig, ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.

Ik ben er niet geweest (zag 't te laat..), maar dit vind ik nogal een heftige reactie..
Je 1e drie berichten die je hier op 't forum plaatst en dan gelijk al personen de grond in boren en alles afzeiken.. Of ben je zo'n zieligerd die vlug een ander account aanmaakt en onder die 'naam' alles af gaat zeiken?

Enfin, als je IETS niet in de hand hebt met 't organiseren van zoiets is dat wel 't publiek. Je moet van te voren een schatting gaan maken hoeveel publiek er waarschijnlijk zal komen, maar hé, in de toekomst kijken ken niet!

En dan kan het nog zijn dat een aantal bedrijven op 't laatst afzeiden OF dat ze samen met een paar andere op 1 stand stonden.

En geen give-aways? Pff, hoeveel ECHT nuttigs zit er meestal bij?

Van wat ik hoor over 't geluid, had 't inderdaad wel beter geregeld kunnen worden. Maar standhouders doen ook vaak hun eigen wil als er niet direct 'regels' zijn qua volumes, e.d. Dus ja..

Ik ben nog nooit op een beurs geweest waarvan ik zei: 'Goh, precies zoals ik verwacht had!' In 9 van de 10 viel 't (wat) tegen, maar ach om dan gelijk de organisatie aan te gaan vallen.. Die hadden 't ook graag als een(meerdere) topdag(en)
gezien!
'k Geef 't je te doen hoor, een beurs regelen! Daar gaan ècht uren/dagen/weken voorbereiding in zitten!

En dan komen een paar gastjes even kijken en 't is niet zoals ze verwacht hebben en zeiken de boel af....
Dat motiveert heel erg om 't volgende keer weer te gaan regelen..

Dus 'k zou zeggen: regel 't volgende keer maar eens zelf, en laat maar es zien hoe 't moet. :biertje:

Laatst gewijzigd:
Het is toch bijzonder sneu dat je een bedrijf zoals Native Instruments vermeld als standhouder en dan blijkt dat Native in géén omtrek te bekennen was, en er waren nog voorbeelden van bedrijven die wel op de website staan maar er niet waren ...of was dit enkel maar bedoeld om volk te lokken ?
Natuurlijk zou het leuker zijn voor Ron als er meer volk kwam, maar mij zien ze er niet meer terug !!

Ja als het waar is wat je zegt over NI dan is dat idd wel erg grof. Maar nu weten we het wel! ;)
Zie het eens positief: Ron zal er vast veel van geleerd hebben en volgende keer kan het alleen maar beter worden. :)

Ik grijpte vorig jaar net naast de Sherman Filter bank, dat is toch een leuke giveaway dacht ik...
Ik was alleen zwaar ontgoocheld dat er zo weinig standhouders aanwezig waren.

Als je op je website plaatst dat er 75 bedrijven aanwezig zijn en achteraf blijkt dat maar slechts de helft van deze bedrijven aanwezig waren, dan voel je je als bezoeker toch bedonderd,
Ik telde gisteren slechts een kleine dertigtal standhouders, en had ik dit vooraf geweten was ik zeker niet gegaan
Voor syntehisizerfreaks, was er niets maar dan ook niets om naar uit te kijken: géén Roland, Yamaha, Korg, Emu, Akai, Access, Alesis, etc... Alleen de Poly van Dave Smith zag ik op één stand en door de kakafonie kon je het toestel niet goed beluisteren..

Laatst gewijzigd:
Ik grijpte vorig jaar net naast de Sherman Filter bank, dat is toch een leuke giveaway dacht ik...
Ik was alleen zwaar ontgoocheld dat er zo weinig standhouders aanwezig waren.

Als je op je website plaatst dat er 75 bedrijven aanwezig zijn en achteraf blijkt dat maar slechts de helft van deze bedrijven aanwezig waren, dan voel je je als bezoeker toch bedonderd,
Ik telde gisteren slechts een kleine dertigtal standhouders, en had ik dit vooraf geweten was ik zeker niet gegaan
Voor syntehisizerfreaks, was er niets maar dan ook niets om naar uit te kijken: géén Roland, Yamaha, Korg, Emu, Akai, Access, Alesis, etc... Alleen de Poly van Dave Smith zag ik op één stand en door de kakafonie kon je het toestel niet goed beluisteren..

heee!

geen roland? die zou toch hun sp 404 demo geven waar ik zo naar benieuwd was! Iemand dat wel gezien? hoe is het instrument?

Er was géén Roland stand, dit stond vorige week nog op hun website, blijkbaar had Roland géén zin om te komen, net zoals de 30 andere bedrijven die ook op hun website stonden vermeld en hun kat stuurden, werd dit bewust door de organisatoren op hun site gezet, of was het allemaal toeval ?

Ben ik dan de enige die zich wel vermaakt heeft? Oke het was rustig en er was een hoop herrie,
maar ik heb wel wat contacten gelegd. Ik heb een tijdje met speedy j gesproken en ben toch een hoop wijzer geworden. En ook iemand ontmoet waar ik wat dingentjes mee uit ga wisselen (label).
Al met al ben ik blij dat ik heen ben gegaan voor die 5 euro.

Re: Wat een klereherrie !!

Re: Wat een klereherrie !!

...organisatorisch een dikke nul over de ganse lijn. Ik sprak nog met een groot aantal gedupeerde standhouders, en deze waren allen bijzonder boos omdat de organisatie (Ron Boots en Kees Aerts) aan deze standhouders meer dan 5000 bezoekers had aangewreven, nu telden de standhouders slechts twee tot driehonderd bezoekers.

Kijk ook eens op de andere fora, iedereen die er gisteren is geweest was zwaar teleurgesteld...
... ik voel me net als al de anderen hierboven fel bedrogen door Ron van I4muzique.

...werd dit bewust door de organisatoren op hun site gezet, of was het allemaal toeval ?

Goh, welkom op dit forum. Leuk dat je je eerst even voorstelt. :confused:

Als je je hier aanmeldt enkel en alleen om een iemand zwart te maken, dan vind ik dat niet echt sjiek.
Ik snap bijv. niet wat jouw zorg is over de belangen van de standhouders en bezoekers aantallen.

Door je ongenuanceerde opmerkingen en insinuaties komt het 'n beetje over alsof je andere belangen hebt met je opmerkingen dan puur het plaatsen van de bevindingen door een 'gewone' bezoeker.

Dat je ontevreden bent, dat is je goed recht.
Maar om hier mensen in het openbaar zo persoonlijk aan te vallen, sorry, dat gaat me echt een beetje te ver. Ik zou zeggen, los je probleem gewoon direct op met Ron.
We wensen hier geen openbare schandpaal-functie te vervullen.

net zoals de 30 andere bedrijven die ook op hun website stonden vermeld en hun kat stuurden

Trouwens, wat grappig, zo'n typisch Vlaamse uitdrukking... en dat voor een Amsterdammer. 8)

Ik val niemand aan, ben gewoon erg teleurgesteld, kijk hieronder wat ik van het new-line fora kon meegeven

Vandaag ook mijn de beurs bezocht. Na eerst 2 uur erover gedaan te hebben vanwege een file van 16 km... tussen Utrecht en Amsterdam en later ook nog stilstaan bij Holendrecht omdat er wat mensen een potje voetbal in de Arena willen spelen. Snap het niet, dat ding is toch gebouwd voor popconcerten enzo..

Eenmaal de bij de RAI aangekomen, was het even zoeken waar de beurs was. Nergens een bord o.i.d. Gelukkig kon ik tegen de "stroom van bezoekers" met zwarte tasjes in lopen en kwam zo bij de uiteindelijke ingang terecht.
Bij binnenkomst meteen al een enorme hoeveelheid geluid. Maar wat mij meer opviel de zeer beperkte hoeveelheid stand(je)s. Op de site staan zo'n 60 namen vermeld als deelnemers, maar dat zijn dus de vertegenwoordigde merken. Persoonlijk telde ik zo'n krappe 30 stands... Veel lege plaatsen in z'n grote hal. Navraag bij de uitgang leverde op dat er in ieder geval 3 standhouders zich teruggetrokken hadden.

Van een standhouder begreep ik dat er op zaterdag slechts ca. 400 mensen geweest waren. Van de zondagmiddag weet ik het aantal niet, omdat ik het na een uurtje wel gezien had, maar om nu te zeggen dat ik mij een pad moest banen tussen de mensen door, nee dat niet.

Qua presentatie vielen een aantal stands wel op. Pioneer zeker met een echte Hummer erin, Club Sound met live-mixen van de DJ-school uit Gorinchem, evenals de live-mixers van IDP. Ook Audio XL had zich mooi gepresenteerd met bijna een huiskamerachtige uitstraling.
Sommige standhouders waren zich klaarblijkelijk niet bewust dat het donker zou zijn op de beurs, want uitlichten met een enkele PAR 56 spot of een bouwlamp is toch wel een beetje onprofessioneel. Het kan natuurlijk zijn dat er niet goed over gecommuniceerd is of dat de standhouders het niet gevraagd hebben van te voren.

Verder was de hal niet "aangekleed". Het was gewoon de kale hal, maar ja in het donker zie je daar toch niets van.

Klinkt alemaal misschien wat negatief, maar ik geef gewoon mijn verhaal weer van wat ik gezien heb. De website wekte gewoon meer aktiviteit en deelnemers en als twee-daags evenement verwacht je er gewoon meer van.

Kan het me wel voorstellen hoor... Toen ik de site las had ik echt zoiets van.. "Daar moet ik heen!!", maar ik had me echt fokking genaaid gevoeld als ik in totaal 4 uur had moeten reizen voor zo'n tegenvaller...

Ik vond het helemaal niks. In een kort half uur had ik alles gezien. Geluid stond veel te hard zodat ik de enige synths die ik kon vinden (3xJomox, 1xMFB, 1x Poly Evolver, 1xV-Synth) niet eens fatsoenlijk kon horen.

Echt weggegooid geld.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back