Zal me maar ffies voorstellen dan...
Me naam is Marco Tank...vandaar ook me forumnaam..
Ik zit al een tijdje op dit forum maar ik lees voornamelijk alleen veel omdat ik nog veel te leren heb, dat scheelt jullie ook weer veel domme vragen
.
Ik ben nu sinds een jaartje bezig met het "produceren" van muziek, althans als ik et op dit niveau ook echt produceren kan noemen
. Qua muziek maak ik vooral alles waar ik zelf ook veel naar luister(ik kan kan bijna alle soorten muziek wel waarderen) maar voornamelijk is dat muziek als techno, electro, hardcore en heel af en toe wat hardstyle.
Op dit moment ben ik nog helemaal software matig bezig en gebruik ik fruitloops met enkele plugins. Na al een tijdje hier et een en ander te hebben gelezen zit ik tog te denken om et een en ander aan hardware te gaan aanschaffen. Maar dat kan nu nog wel ff w88....
Na ik heb nu volgens mij wel een beetje genoeg over me zelf verteld....hier volgt nog een linkie met enkele "tracks" die ik tot nu toe heb gemaakt..(als ie et doet
http://www.acidplanet.com/artist.asp?AID=353485&T=2109"
Verders nog een fijne dag verder!!!

Me naam is Marco Tank...vandaar ook me forumnaam..
Ik zit al een tijdje op dit forum maar ik lees voornamelijk alleen veel omdat ik nog veel te leren heb, dat scheelt jullie ook weer veel domme vragen
.Ik ben nu sinds een jaartje bezig met het "produceren" van muziek, althans als ik et op dit niveau ook echt produceren kan noemen
. Qua muziek maak ik vooral alles waar ik zelf ook veel naar luister(ik kan kan bijna alle soorten muziek wel waarderen) maar voornamelijk is dat muziek als techno, electro, hardcore en heel af en toe wat hardstyle. Op dit moment ben ik nog helemaal software matig bezig en gebruik ik fruitloops met enkele plugins. Na al een tijdje hier et een en ander te hebben gelezen zit ik tog te denken om et een en ander aan hardware te gaan aanschaffen. Maar dat kan nu nog wel ff w88....
Na ik heb nu volgens mij wel een beetje genoeg over me zelf verteld....hier volgt nog een linkie met enkele "tracks" die ik tot nu toe heb gemaakt..(als ie et doet
http://www.acidplanet.com/artist.asp?AID=353485&T=2109"
Verders nog een fijne dag verder!!!

Welkom!!!