Havelock
I Love Synthesizer Sound!
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een 19" rack van hout waar vindt je die dingen ?
Ik dacht juist dat www.google.nl de juiste oplossing was... maar die brengt me juist op het spoor van computer spul in 19" formaat.
Maar ja daar ben ik niet naar op zoek naar, computer spul.
Ik ben juist op zoek naar een houten 19" rack kast waar ik al mijn 19" spul natuurlijk in kwijt kan he
.
Maar ik kan het ook wel zelf maken maar daar heb ik geen zin in ik koop het liefst kant en klaar lekker makelijk.
IK ben nog al lui
maar ja wie niet tegen woordig 
Waarom moeilijk doen als het ook makelijk kan.
Ik wil er liefst een foto van zien zo dat ik ongeveer kan in beelden hoe het in mij studio er uit komt te zien ook I.V.M het formaat dat rack hoogte dan he.
Ik hoop dat er iemand mij kan verder helpen want zoeken in www.google.nl geeft niet altijd de juist resultaat.
GR.Havelock
P.S. zoeken in synthforum gaf mij ook geen resultaten erg jammer wie vindt het nou niet mooi zoon houten 19" rack
Ik dacht juist dat www.google.nl de juiste oplossing was... maar die brengt me juist op het spoor van computer spul in 19" formaat.
Maar ja daar ben ik niet naar op zoek naar, computer spul.
Ik ben juist op zoek naar een houten 19" rack kast waar ik al mijn 19" spul natuurlijk in kwijt kan he
.Maar ik kan het ook wel zelf maken maar daar heb ik geen zin in ik koop het liefst kant en klaar lekker makelijk.
IK ben nog al lui
maar ja wie niet tegen woordig 
Waarom moeilijk doen als het ook makelijk kan.
Ik wil er liefst een foto van zien zo dat ik ongeveer kan in beelden hoe het in mij studio er uit komt te zien ook I.V.M het formaat dat rack hoogte dan he.
Ik hoop dat er iemand mij kan verder helpen want zoeken in www.google.nl geeft niet altijd de juist resultaat.
GR.Havelock
P.S. zoeken in synthforum gaf mij ook geen resultaten erg jammer wie vindt het nou niet mooi zoon houten 19" rack
)