houten 19" rack waar ?

Havelock

I Love Synthesizer Sound!
Hallo allemaal ik ben op zoek naar een 19" rack van hout waar vindt je die dingen ?

Ik dacht juist dat www.google.nl de juiste oplossing was... maar die brengt me juist op het spoor van computer spul in 19" formaat.
Maar ja daar ben ik niet naar op zoek naar, computer spul.

Ik ben juist op zoek naar een houten 19" rack kast waar ik al mijn 19" spul natuurlijk in kwijt kan he :).
Maar ik kan het ook wel zelf maken maar daar heb ik geen zin in ik koop het liefst kant en klaar lekker makelijk.
IK ben nog al lui :D maar ja wie niet tegen woordig 8)

Waarom moeilijk doen als het ook makelijk kan.

Ik wil er liefst een foto van zien zo dat ik ongeveer kan in beelden hoe het in mij studio er uit komt te zien ook I.V.M het formaat dat rack hoogte dan he.

Ik hoop dat er iemand mij kan verder helpen want zoeken in www.google.nl geeft niet altijd de juist resultaat.

GR.Havelock

P.S. zoeken in synthforum gaf mij ook geen resultaten erg jammer wie vindt het nou niet mooi zoon houten 19" rack

Of toch maar....

709211.jpg

Nou ik heb eens bij een maat in zijn studio gezeten.
Die had ook 2 houten 19" rack kasten staan maar ja die zijn niet meer bij de zelfde bedrijf te bestellen. waar dan wel goede vraag maar die link die Wout gaf is ook niet zoon slecht idee maar ja ik ben krieties in dingen voor mijn studio.

We praten wel over een plek waar ik misschien wel in ga slapen wie wil nou niet in zijn eigen studio wakker worden :D

Ooo nee ik wil eigelijk wel naast een vrouw wakker worden maar ja moet je wel en vriendin hebben :P

Maar ja die die dingen van de Ikea zijn een optie om te kopen voor al voor prijs zoon kan je het niet laten liggen.
(maar die dingen zijn er niet voor gemaakt of stiekem tog van wel ik denk het tog van niet :P)

Maar ja ik blijf toch krieties moeten weer bukken om onze studio aan te kunnen raken zo als ik al zij ik ben lui wil ik niet een ander er aan ver bouwen.
Ok heeel klein beetje gaat dan nog wel maar dan laat ik het ook echt daar bij.

Origineel geplaatst door Havelock
We praten wel over een plek waar ik misschien wel in ga slapen wie wil nou niet in zijn eigen studio wakker worden :D

De slaapkamer, de meest stoffige ruimte van het huis...
En je bent kritisch wat betreft de studio?
Trouwens, die Ikea dingen zijn echte nachtkastjes :D

Wout,
die trouwens regelmatig in z'n studio wakker wordt, want ik val op de meest rare plaatsen in slaap, helaas ook voor de klas...

Ik heb nog 3 MEGA houten 19inch racks staan. In elk kunnen 44 units, dus in totaal 132 units. Elk meubel is volledig in hout met ijzeren rack rails, wieltjes weggeborgen, ... Vroeger staken volledig vol modulaire synths, nu bewaar ik ze gewoon voor later eventueel.

En je kan ook online bestellen zie ik.
Prijzen vallen me mee: 175 USD voor een houten 20U kast.
(Of 3550 USD voor deze knakker :duivels: )

Attachments

• photo_sonixc24.jpg
    photo_sonixc24.jpg
    17,9 KB · Bekeken: 88
Origineel geplaatst door Backdrop
www.Omnirax.com
Daar hebben alle mogelijke (houten) rack meubels en mixer tafels, mooi spul.

veel dank hiervoor :okdan:

Ben bezig met een DIY studiomeubel. Lang niet zo fancy als dat professionele bedrijf. Maar vooralsnog staat de teller op 300 euris. (fotos volgen uiteraard) En functioneel kan het hetzelfde als die dure knakker van 3550$.

Maar een houten rack?
Koop een kast of rek van 50 breed naar gelang smaak. Of ragt wat balken aan elkaar zodat je een kubusvorm krijgt.
Schroef er 2 latten in van 3 a 4 cm breed.
Koop gordijnrails en kooimoeren (en boutjes).
Boor die rails vast aan die latten en voila!
Je hebt ook speciale profielen waarmee het zou kunnen maar met zo'n cheapass kastje kun je die niet aan de zijkanten vastmaken.
Is in een middagje te doen en voor nog geen 50 euro moet het te maken zijn. (mits je het juiste gereedschap hebt)

Origineel geplaatst door Backdrop
www.Omnirax.com
Daar hebben alle mogelijke (houten) rack meubels en mixer tafels, mooi spul.

Als we synthforum niet hadden was ik hier niet eens op gekomen.

Op die site hebben ze zeker mooien spullen.
Ik ga zeker wat aan schaffen.
Alleen jammer dat ze veel gebruik maken van zwart me kamer is al zo donker.
Eens kijken of het in mijn zolder past :) want het moet wel door een gat waar ik mijn fliso trap uit schuif en dat is mijn zolder :)

:) Mooie site, idd! tnx Backdrop!

Ken ik goeie ideeën van 'jatten'.

'k Ga er wel 1 op maat maken; scheelt een bult dollars!

Origineel geplaatst door Havelock
Alleen jammer dat ze veel gebruik maken van zwart me kamer is al zo donker.

Cool ik zie het nu pas als je op Finish Options Klik kan je zelfs kiezen wat van kleur je wil dat is pas goed :)

Back