Ik denk dat flesje hier wel een punt heeft.
Uiteindelijk gaat het erom wat je met de galm gaat doen.
Ik produceer tamelijk veel muziek waaronder veel verschillende stijlen.
Dat gaat van Hard naar Gothic en van Singsongwriter tot Electronische muziek ala Vangelis.
Daarnaast mix en master ik veel voor mensen en labels dus mijn uitgangs punt is heel anders dan
iemand die gewoon lekker met muziek bezig wil zijn.
Voor mijn is een standaard galmpje in SX3 not done, maar voor een ander is dat perfect.
Ik denk dat wat dat betreft het uitgangs punt erg uitelkaar ligt.
Wat iet weg neemt dat als mensen een echte goede galm horen ze meestal toch wel
het verschil horen. Dus ik doe graag mee en zorg voor een indruk van de PCM 70 en PCM 91
en eventueel van de roland Dep 5 die al wat ouder is maar wel heel warm en soft klnikt.
Uiteindelijk gaat het erom wat je met de galm gaat doen.
Ik produceer tamelijk veel muziek waaronder veel verschillende stijlen.
Dat gaat van Hard naar Gothic en van Singsongwriter tot Electronische muziek ala Vangelis.
Daarnaast mix en master ik veel voor mensen en labels dus mijn uitgangs punt is heel anders dan
iemand die gewoon lekker met muziek bezig wil zijn.
Voor mijn is een standaard galmpje in SX3 not done, maar voor een ander is dat perfect.
Ik denk dat wat dat betreft het uitgangs punt erg uitelkaar ligt.
Wat iet weg neemt dat als mensen een echte goede galm horen ze meestal toch wel
het verschil horen. Dus ik doe graag mee en zorg voor een indruk van de PCM 70 en PCM 91
en eventueel van de roland Dep 5 die al wat ouder is maar wel heel warm en soft klnikt.

Ik heb sinds kort wel een mooie convolution reverb, maar die heb ik nog niet echt gebruikt. Hoe zijn de reverbs uit de powercore? Daar krijg ik er namelijk wel 2 van binnenkort.