Minimixen (ter download)

Er is ooit een Depeche Mode minimix geweest met o.a. Get the Balance Right erin. Die heb ik destijds van de radio opgenomen en vervolgens de tape per ongeluk hergebruikt :( Jammer dat die er niet tussen staat.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
wat ik me nu afvraag is het legaal om dit op CD te branden.

Ben benieuwd wat je maatje Cisco ervan vindt?

Jij hield toch niet van jaren '80 shit

:P

leuke links ! :okdan:

ben nog steeds op zoek naar die ene minimix van Kraftwerk... met tour de france.. of beter gezegd Ben z'n eerste minimix van kraftwerk... niet die ene die hij gemaakt heeft op basis van "the mix" album....

maar erg leuk... moments in love met 10cc... lang niet meer gehoord :biertje:

hmmm erg vette link.

Dit geeft me de mogelijkheid weer eens sentimenteel te zijn en terug te "peinzen" naar de tijd dat ik een puber was.

:walker: :walker: :walker:

Origineel geplaatst door Chinetti
Hier ook nog een heleboel BVD's:

http://www.mixenonline.nl/bvd.htm

"In het kader van de door de regering beschikbare gestelde zendtijd voor De Bond Van Doorstarters, volgt nu een uitzending van De Bond Van Doorstarters, door-door-door-door-door-door-doorstarters.”

:L

s0w wat vet om dit weer eens terug te kunnen horen. Tzal geen nieuw verschijnsel op het net zijn, maar heb al jaren niet meer aan die minimixes en de BVD gedacht. Vroeger echt uuuren met koptelefoon op gezeten, tapedeck in de aanslag en mixes opnemen. Geweldige tijd (in mijn beleving)

Kga private remeniscen ipv virtual world ermee lastig te vallen. Snel wat van die zooi binnenloodsen ;)

......

Leuk om eens te horen. :)
Kan ik me eindelijk me eindelijk eens verplaatsen in de 'ouderen' onder jullie die het altijd over de Bond van Doorstarters hebben. :D

bedankt voor die link

dit is wel errug lekkere muziek.

TOEN werden er nog echte remixen gemaakt. nu ook vast nog wel, maar alles wat ik de laatste tijd hoor is gewoon het origineel (meestal 2x zo snel) met zo'n irritante bubbling beat eroverheen. Dit is dan wel van ver voor mn tijd maar wel super tof.

ffe alles in Itunes zetten

Ik geloof dat je dan die discussie niet goed begrepen hebt. De discussie ging over die bandjes die het nog eens in deze tijd 'proberen'. Lees het nog maar eens !:biertje:

Origineel geplaatst door Catalunya
Ben benieuwd wat je maatje Cisco ervan vindt?

Jij hield toch niet van jaren '80 shit

:P

Origineel geplaatst door etaoin
Er is ooit een Depeche Mode minimix geweest met o.a. Get the Balance Right erin. Die heb ik destijds van de radio opgenomen en vervolgens de tape per ongeluk hergebruikt :( Jammer dat die er niet tussen staat.

Dit zal de "Flexible Mix" geweest zijn van 10-5-1985.

Origineel geplaatst door Chinetti
Hier ook nog een heleboel BVD's:

http://www.mixenonline.nl/bvd.htm

vette sjit....jammer dat je een hoop via Rapidshare moet downloaden,kun je maar een paar per dag doen...

maar erg leuk om weer terug te horen allemaal...:okdan:

Ik zoek de tros clubmixen ook nog, iemand daar een linkje ofzo van?

En ff een quote uit een andere thread:
Origineel geplaatst door trash
Nu we hier toch bezig zijn.

Heb ook nog een verzoekje.

Zoek de oude tapes, van Juan elmzoon(all star fresh) en Eric eerdhuizen, de turntable sets waarmee ze toen in die tijd met de DMC championchips meegedaan hebben.

Elmzoon en Eerdhuizen ieder afzonderlijk, waren toen bij Avro's 3 maal doordraai op de maandagmiddag.
Eerdhuizen is later ook nog bij dancetracks geweest met een live set in 1988.

Ook zoek ik oude dancetracks mixen.
O.a 1 die laat 88 of 89 daar uitgezonden is, waar op een gegeve moment als leading loop Stephanie Mills - The Medicine Song (Mark Berry 12' Original Mix) onder zat.

Deze dus:

Origineel geplaatst door trash
Ik zoek de tros clubmixen ook nog, iemand daar een linkje ofzo van?

En ff een quote uit een andere thread:

hehehehe ik heb nog 2 video banden thuis met de dmc mixen van 88 en 89 en de voorrondes er bij daar staan deze nederlanders ook op te scratchen, moet ze eens op dvd omzetten alleen weet ik nog niet hoe ik dat moet aanpakken dus als iemand dat graag wil doen,....................hebben we er allemaal plezier van,...........:

Origineel geplaatst door matrixxx
hehehehe ik heb nog 2 video banden thuis met de dmc mixen van 88 en 89 en de voorrondes er bij daar staan deze nederlanders ook op te scratchen, moet ze eens op dvd omzetten alleen weet ik nog niet hoe ik dat moet aanpakken dus als iemand dat graag wil doen,....................hebben we er allemaal plezier van,...........:

Cool!!!! die set van eerdhuizen is gaaf
heb je die ook van FIX , die was bij avro's 3 x doordraai op een eenmalige tv uitzending in de meerpaal in dronten. medio 1986 of 87, cashmoney won daarna de wereld kampioenschappen.
FIX is daar te zien met dreadlocks en van die heavymetal armbanden met van die metalen pinnen.

Back