Ik zoek iets van Hoes voor Fantom X7

robbie50

ferkeert lit
Hallo,

Ik ben op zoek naar een "hoes" voor mijn Fantom X7, GEEN flight-case!
Om hem, op de achterbank van mijn auto, te kunnen vervoeren.
Nu pak ik hem in een oude slaapzak in, maar er moet toch iets beters op de markt zijn....
wie kan mij verder helpen?

groet,

rob
:)

Bedoel je een stofhoes-achtig geval? Dan moet je bij Compu-cap zijn, die zijn echt heel goed en handig. Voor de link en verdere informatie, zie deze thread. :okdan:

Cheimoon DANK!!!...maar....

Cheimoon DANK!!!...maar....

Hallo,

Ik bedoel eigenlijk iets wat dikker is waarin ik mijn X7 kan verstoppen, met rits of zo, en waarmee ik hem kan vervoeren.....
Maar DIT is natuurlijk ook erg handig als hij in mijn kamer, ongebruikt, staat.....
ik krijg morgen bericht van deze firma of ze er voor de X7 zijn.
(er zit namelijk al een klein beetje stof onder het glaasje van de display!!, ik weet ook niet hoe dat kan!=( )

groet,

rob

Er zouden toch softbags/gigbags in de juiste maat moeten zijn? Bel/bezoek een muziekzaak en wellicht hebben ze iets op voorraad, dat je kunt inspecteren. Zeker de grotere zaken hebben ongetwijfeld een behoorlijk assortiment. Een goed gevoerde ("padded") gigbag is best OK.

Ander alternatief: in Wezep zit een muziekzaak (Oostendorp), die lichtgewicht koffers verkoopt en dat zijn best goede en toch draagbare (geen loodzware) "verpakkingen". Kun je op maat laten maken; ze hebben ook uitverkoop, dus check hun website even. Ik schat, dat je zeker onder de 200 Eur uit moet kunnen komen voor het X7-formaat. Niet niks, maar anderzijds: ook softbags/gigbags kosten geld en een instrument in de categorie Fantom-X7 verdient een degelijke bescherming.

Just my 0,02. En BTW, ik heb geen aandelen Oostendorp ;)

Succes!

softbags/gigbags

softbags/gigbags

Gertje,

JUIST zoiets bedoel ik!
Ik zal inderdaad eens moeten rondsnuffelen.......een koffer ect is te groot.....
Met mijn huidige verpakking past hij perfect op mijn achterbank van mijn Micra (ja, ik weet een kleine auto) maar met koffer of i.d. past dat niet meer......
BEDANKT....
andere tips van harte WELKOM

rob

Laatst gewijzigd:
Gisteren een hoes besteld bij....

Gisteren een hoes besteld bij....

http://www.compu-cap.nl/

Kost slechts 11 euro!
Ik laat weten hoe dit bevalt.......is NIET om te vervoeren, maar om af te dekken als er niet op gespeeld wordt.....
dus heel laat s'nachts!!!! :Z

rob

Hoes voor Fantom X7

Hoes voor Fantom X7

De "hoes" kreeg ik vanmorgen binnen en ik ben er erg TEVREDEN over!!!
Ziet er gewoon degelijk uit, en netjes gemaakt.
Past gewoon over mijn synt. zonder dat ik de aansluitsnoeren moet verwijderen.
Zie foto, lijkt een beetje op een ?????, raad maar! ik kom namelijk uit de gezondheidszorg!

Complimenten voor deze firma en het produkt!:halleluja :halleluja :halleluja
kosten: 11,95 incl verzendkosten
kleur: grijs

rob

Attachments

• hoes x7.jpg
    hoes x7.jpg
    29 KB · Bekeken: 73
Ik heb hier thuis ook 4 custom hoezen van Compu-cap. Heb de maten doorgemaild inclusief tekening, en alles was perfect uitgevoerd. Nu zijn m'n 01v, 24-4 en 2 Quiklok tafelracks keurig stofvrij :).

Oh ja,

Ik moet er nog een hebben. Mijn Mackie Control moet natuurlijk ook stofvrij8)

mooi!!!

mooi!!!

Geen dank, dat is juist het leuke van het Forum......
ik heb dat bij mijn bestelling ook verteld!
Moet je ook doen.....beetje gratis reclame en je wordt echt heel prettig geholpen.......

groet,

rob
:halleluja :halleluja :halleluja

Ik heb ook erg prettige ervaringen met compu-cap.
Mijn hele hok is door hen "bestofhoesd".
Persoonlijke wensen valt over te praten(mailen). Zo kreeg ik ooit van iemand een stofhoes voor de mixer, die alleen nut had als je alle kabels er eerst uit haalde.
In een mailtje het probleem uitgelegd en binnen 2 dagen lag er een pakje in de bus met een perfect passende hoes.

groet

Tom

Yep, bij compu-cap moet je zijn.

Van de week ook 2 hoezen besteld. Eentje custom-made (zelf gewoon even de maten doorgeven) voor eenzelfde prijs. Allemaal geen probleem. Chapeaux!

Back