Oengaboenga Mini Browser

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

demian

Ojee
hihi..

Ik heb in een vreselijke Oengaboenga-bui een soort van mini browsertje gemaakt die je als 'signature' kan gebruiken onder je postings.

Voor wie wil weten hoe de Oengaboenga Mini Browser in elkaar zit, klik op de bovenste link in het midden en je download automatisch een rar met daarin de source.

En voor wie wil, kopieren en editen staat natuurlijk vrij dus leef je uit.

Toch leuk om zo'n forum een beetje te spammen met allemaal linkjes, of leuk voor hen die geen website willen bouwen voor hun verzameling internet-stuff die ze willen promoten op SF.

Plezier er mee! 8)

WTF is een "oengaboena synth"? :D

Maar verder: ziet er leuk uit, boelveel linkjes ook.
Zou 'm alleen een tikje minimaliseren, beetje de lege regels eruit.
Nu staat het 'n tikje overdreven als je een antwoord van 1 regel plaatst, zo'n sig van X regels... ;)

Origineel geplaatst door Hanz
WTF is een "oengaboena synth"? :D

die ben ik nog aan het uitvinden.. :D misschien wordt ie wel vervangen door een bestaande binnekort ;)
Maar verder: ziet er leuk uit, boelveel linkjes ook.
Zou 'm alleen een tikje minimaliseren, beetje de lege regels eruit.
Nu staat het 'n tikje overdreven als je een antwoord van 1 regel plaatst, zo'n sig van X regels... ;)

ja..ik weet het, die lege regels heb ik alleen nodig om het leesbaar te houden.
Maar het is idd een beetje druk zo, ik hem daarom het voornemen om alleen nog maar uitgebreide en goed onderbouwde postings te doen zodat mijn sig me goed staat.. ;)

Voorlopig ben ik een beetje aan het stoeien, groter dan dit gaat ie in ieder geval niet worden.

BTW: Erg gaaf dat dat op dit forum zo maar kan, meeste fora hebben toch minder chars die je mag gebruiken enzo.. thnx guys! :)

Weer een goede reden om signatures uit te zetten bij m'n settings. Veel te druk allemaal.

Origineel geplaatst door Riekoes
Weer een goede reden om signatures uit te zetten bij m'n settings. Veel te druk allemaal.

ieder zijn meug.. niet?

Jij houdt zeker ook van ambient? 8o)

Demian, kan je niet beter een simpele link plaatsen naar je site, en de leden kunnen vanaf daar alle mooie dingen die je maakt bekijken?
8) 8) 8)

In wat voor een resolutie draai je zelf? want ik zit hier met 1024 bij 768 (normale resolutie toch?), en ik moet scrollen om de hele browser te zien. :frons:

:D

Goeie tip! Dàt ruimt lekker op!
En nou download ik meteen tot wel 10% sneller, zonder al die verkwiste bytes! ;)

hmm.. erm.., een karakter is een Byte.. laten we zeggen gemiddelde sig heeft 50 karakters, nee, we overdrijven en maker er van 150 (!) Bytes,

dat maakt 150 bytes = 0.15 kb.
56 kps Modem gebruik heeft 56 kiloBits= 1 bit=1/8 byte dus 56 / 8 = 7 kb p/s.
asl is ntlk vele, vele, vele malen meer.

Ongeveer :D dus 2 milliseconde. Niet veel.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Demian, kan je niet beter een simpele link plaatsen naar je site, en de leden kunnen vanaf daar alle mooie dingen die je maakt bekijken?
8) 8) 8)

Nou, dat kan wel, maar ik wou gewoon ff wat proberen, en dat is uit de hand gelopen.
Zo maak ik ook muziek, ik probeer wat, laat dat uit de hand lopen en post dat hier.
Met wisselend succes! ;)

Origineel geplaatst door chrizz
In wat voor een resolutie draai je zelf? want ik zit hier met 1024 bij 768 (normale resolutie toch?), en ik moet scrollen om de hele browser te zien. :frons:

:D

Ik draai in 1152x864... ik hoef niet te scrollen idd.

Origineel geplaatst door Hanz
Goeie tip! Dàt ruimt lekker op!
En nou download ik meteen tot wel 10% sneller, zonder al die verkwiste bytes! ;)

boehoe.. Hanz speelt vals.. en Riekoes ook.. :D

En jij van Happy Hardcore?

Als je mijn album had geluisterd had je begrepen dat ik niet van happy hardcore hield.

Maarja.. dat album staat in mijn signature.. :D

Stond die ertussen? Heb ik niet kunnen vinden door al die drukte *D

Dan zal ik die link een feller kleurtje geven .. ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
loik gedoin Demian :mega:
echter, dit soort 'dingen' werken niet positief bij de sf-jes... (ik spreek uit ervoiring)

nou idd daar zeg je wat.. ik zeg hier over maar een ding.. en dat is : JEUZ!

over het algemeen is het zo dat als je je creatieviteit laat zien de meute dit gelijk gaat afstempelen als onzinnig/crea bea overdrive etc... dit soort mensen zijn vaak ook die meute die zelf helemaal niets kunnen/willen en in alle gevallen lekker neutraal en onopvallend onder de sf-jes vertoeven maar wel alles willen equalizen en relatieveren tot bijna 0...

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
hmm.. erm.., een karakter is een Byte.. laten we zeggen gemiddelde sig heeft 50 karakters, nee, we overdrijven en maker er van 150 (!) Bytes,

dat maakt 150 bytes = 0.15 kb.
56 kps Modem gebruik heeft 56 kiloBits= 1 bit=1/8 byte dus 56 / 8 = 7 kb p/s.
asl is ntlk vele, vele, vele malen meer.

Ongeveer :D dus 2 milliseconde. Niet veel.

Ja, maar toch anders!
Want kijk, je browser heeft ook extra werk aan het renderen van al die extra HTML.
Afhankelijk van je browser en systeemspecs scheelt dat toch alweer kostbare CPU cycles, geheugen, en ook nog eens ruimte op de harde schijf (swapfile!).
En mijn PC crasht nu ook al aanmerkelijk minder vaak, en zelfs m'n overhemden worden witter dan wit!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back