Roland sc 8820 help!

FreqJuggler

Stamgast
ik heb laatst een roland sc 8820 module gerolen. hij werkt perfect, maar....

ik werk met cubase sx 2.2 en krijg de patches, banks enz. niet voldoende geinstalleerd, ik kan alleen de sc 88 of sc 88 pro selecteren, maar er zitten 1608 geluiden in die module en op die manier kan ik er maar een paar selecteren.

Kortom heeft of weet iemand hoe ik aan een xml file kan komen om alles correct te selecteren in cubase sx? Of graag tips over hoe ik het het beste aan kan pakken, (proggies enz ook.) peaz poast

Volgens mij heb je mijn ex-sc8820... ik had zo'n cubase dingetje om alle patches toegankelijk te krijgen.
Vanavond even opzoeken.

Ook met het MIDI bank select protocol kan je direct bij de patches komen, maar dan moet je wel een beetje snappen wat je doet. Sommige editors, bijv. de GS Advanced Editor, kunnen ook direct de SC8820 aanspreken en kennen alle patches van deze synth.

... en Mindbleep heeft hem van VL1, en VL1 heeft 'm van... juist... Hanzke.

Hierbij nomineer ik de SC-8820 tot synthforum-sletje van deze week! :D

Maargoed, pb me even je mail adres, dan stuur ik je op wat ik nog kan vinden in de krochten van m'n harde schijf.

Bijgevoegd de file voor Cubase.
Heb ik ooit werkend gehad, maar vraag me niet meer hoe... ;)

Attachments

• roland_sc-8850_allbank.zip
    19,3 KB · Bekeken: 82
hahaha, da's wel een grappige kwestie. Ik heb het apparaat ondertussen volledig in werking via gs advanced. Thanx voor de hulp though! En thanx voor de preset. ps. vl1, alleen een piano??? schande, er zitten zoveel geluiden in. peazls. poast

Back