Gevraagd: Access Virus C rack mount kit

Status
Please reply by conversation.

MikeJarod

ziet ze vliegen
Gevraagd: Access Virus C rack mount kit

Deze worden volgens Access niet meer gemaakt omdat de C discontinued is. Ik heb een aantal muziekzaken afgebeld om te kijken of ze er daar nog 1 hadden maar helaas.

Dus heb je er 1, of weet je iemand / een muziekzaak die ze nog heeft, laat het dan aub even weten.

waar je het hele kitje kan halen weet ik zo niet, ik heb hem een tijd terug bij thomann besteld, maar daar hebben ze hem niet meer meen ik... wel heb ik nog zo'n afdekplaatje voor je mocht je die eventueel nog nodig hebben... succes met zoeken :)

Ik heb hetzelfde probleem :(. Mijne staan nu al een half jaar bij Feedback in bestelling.

Maar ze worden dus permanent nie meer gemaakt? Ook nie voor de TI?

Ik heb gemaild met Access, en ze zeiden dat hij idd niet meer gemaakt wordt. Misschien als er genoeg mensen interesse hebben dat ze een nieuwe batch laten maken.

De TI gaat een compleet ander ophangsysteem gebruiken, en zal de kit meegeleverd krijgen. Waarschijnlijk is dat niet meer dan wat rackoortjes voor aan de zijkanten, tov de complete achterkant die je bij de A/B/C series had.

Ik heb het net gezien op de site idd. Nieuwe batch was ook al mijn idee. Als er genoeg mensen interesse hebben kunnen we misschien een eenmalige order krijgen ofzo.

Bij deze roep ik mensen die hier ook mee zitten op om te mailen naar thepoisoner@thepoisoner.tk

Status
Please reply by conversation.
Back