Z zakki Ingeburgerd Lid sinds 25 februari 2005 Berichten 33 19 augustus 2005 #1 Beste mensen , Ik ben opzoek naar gewone software op Mac, gelijk Cool Edit pro of Music Match op de PC ! Dus geen sequence prog. of zo. Maar een fatsoenlijke audio recorder.... Geef maar namen ! Greetzz
Beste mensen , Ik ben opzoek naar gewone software op Mac, gelijk Cool Edit pro of Music Match op de PC ! Dus geen sequence prog. of zo. Maar een fatsoenlijke audio recorder.... Geef maar namen ! Greetzz
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 19 augustus 2005 #2 Grappig, die exact dezelfde vraag werd vorige week ook gesteld.
Z zakki Ingeburgerd Lid sinds 25 februari 2005 Berichten 33 19 augustus 2005 #3 Origineel geplaatst door fuse Grappig, die exact dezelfde vraag werd vorige week ook gesteld. Zie meer... en hebben ze toen raad kunnen geven.... Anders vraagt er volgende week misschien weer iem. dit
Origineel geplaatst door fuse Grappig, die exact dezelfde vraag werd vorige week ook gesteld. Zie meer... en hebben ze toen raad kunnen geven.... Anders vraagt er volgende week misschien weer iem. dit
mikemix push the button! Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 5.662 Locatie Easthouse © 19 augustus 2005 #4 Ik snap je vraagstellink niet zo, verklaar u nader: Ik heb... wil graag het volgende ermee doen...
Baseman Turn up the low Lid sinds 6 augustus 2002 Berichten 873 Locatie Groningen 19 augustus 2005 #5 Misschien kun je hier iets mee Bias Deck
Z zakki Ingeburgerd Lid sinds 25 februari 2005 Berichten 33 19 augustus 2005 #6 Origineel geplaatst door Baseman Misschien kun je hier iets mee Bias Deck Zie meer... Mercikes, Bias is precies wat ik zoek ! Nogmaals bedankt, Groetjes
Origineel geplaatst door Baseman Misschien kun je hier iets mee Bias Deck Zie meer... Mercikes, Bias is precies wat ik zoek ! Nogmaals bedankt, Groetjes
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 19 augustus 2005 #7 Wie weet geven ze volgende week toch maar weer audacity als antwoord.
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 19 augustus 2005 #8 Origineel geplaatst door fuse Grappig, die exact dezelfde vraag werd vorige week ook gesteld. Zie meer... Grappig, geef die jongen dan de link naar die thread, kunnen de mods de bopel samensmelten en hebben we weer wat om over te debateren! Ik heb zelf nl. ook een mac aangeschaft en ben benieuwd naar de antwoorden.. ..ik zat zelf te denken aan Logic Express en MAX/MSP, omdat dat dingen zijn die ik graag gebruik en later misschien de stap naar Pro Tools, voor mijn opnames!
Origineel geplaatst door fuse Grappig, die exact dezelfde vraag werd vorige week ook gesteld. Zie meer... Grappig, geef die jongen dan de link naar die thread, kunnen de mods de bopel samensmelten en hebben we weer wat om over te debateren! Ik heb zelf nl. ook een mac aangeschaft en ben benieuwd naar de antwoorden.. ..ik zat zelf te denken aan Logic Express en MAX/MSP, omdat dat dingen zijn die ik graag gebruik en later misschien de stap naar Pro Tools, voor mijn opnames!