zo jonge lui...
Ik heb een ideetje voor een old skool EP... maar wil ook wel ff weten wat jullie daar van vinden. Dus Kant A tracks 1 en 2 en op kant B tracks 3 en 4...
Track 1 - Fabric
Track 2 - Grand Clapeau
Track 3 - Fabric Remix (Fabric RMX)
Track 4 - Alpha Crash
Let wel... sommige van deze tracks heb ik al eerder op het forum gezet... goede reacties gehad... maar wil er nu eens een EP van maken... Old Skool style....

Ik heb een ideetje voor een old skool EP... maar wil ook wel ff weten wat jullie daar van vinden. Dus Kant A tracks 1 en 2 en op kant B tracks 3 en 4...
Track 1 - Fabric
Track 2 - Grand Clapeau
Track 3 - Fabric Remix (Fabric RMX)
Track 4 - Alpha Crash
Let wel... sommige van deze tracks heb ik al eerder op het forum gezet... goede reacties gehad... maar wil er nu eens een EP van maken... Old Skool style....

de remix van fabric, tja niet helemaal mijn ding, maar het klinkt gewoon ok. geen dingen gehoord die mij tegenstonden dus. Alpha crash. leuk muziekje, beetje schel her en der, maar fijn plaatje. Komt het op de radio, dan zap ik zeker niet naar een andere zender. ChateauClapeau: Heel leuke track .. alleen ik hou echt niet van dat vrolijke. maar klinkt erg goed. geen moment storend (tja, behalve dat idioot vrolijke). haha. Nee leuke tracks daar moet toch wat mee te doen zijn !