hierbij richt ik mij tot ...

Blijft goedkoop om op deze manier bands af te zeiken.
Ik lees altijd nog liever iemand die genoten heeft van een optreden dan dat iemand tijdens een egotrip uitgebreid uitwijdt over hoe slecht het wel niet was.

Even heel bijdehand... Als dit een laptop is dan wil ik weten waar je ze kopen kan :{

185204.jpg

Re: hierbij richt ik mij tot ...

Origineel geplaatst door mrt
hetzelfde geldt voor Nightwish: kent er iemand een Korg-synth die zonder een knopje aan te raken overspringt van piano naar strijkers?

Geen fan van Nightwish, wel van Korg... mijn stokoude korg X3 kan dit
dmv een simpel (sustain) pedaaltje! Ik denk trouwens dat alle Korgs dit kunnen.

Een keer stampen => een patch (klank) omhoog of omlaag... Simpeler dan telepathie...

dat kan zelfs met mijn yamaha psr 550, wat reuze makkelijk is trouwens.

kijk, als je voor leuke zwijmelmuziek gaat kun je prima naar Within Temptation en Nightwish. Dimmu Borgir heeft er ook een handje van (warom denk je dat ie een groot zwart doek voor zijn triton en zijn andere ding heeft te hangen, en dat ie stokstuif stil staat). wil je live gewoon goeie muziek moet je gewoon naar dream theater 8o).

en wat betreft zang: ik hoef live geen maroon5 of avril lavign te horen das gewoon vals. (op cd hoef ik ze ook niet te horen maar toch).

Origineel geplaatst door Ruubje

kijk, als je voor leuke zwijmelmuziek gaat kun je prima naar Within Temptation en Nightwish. Dimmu Borgir heeft er ook een handje van (warom denk je dat ie een groot zwart doek voor zijn triton en zijn andere ding heeft te hangen, en dat ie stokstuif stil staat).

Wat bedoel je hiermee? Dat ie niet live speelt? Dan moet je de DVD maar eens aanschaffen...
Een zwart doek voor je synths ziet er wat mooier uit dan wat losse synths met een zut kabels ertussen.. Vooral bij een theatrale band als DB! En stokstijf stil staan.. Njah, met 2 handen op de toetsen en ook nog pedalen tot je beschikking lijkt het me stug dat je een dansje maakt...

;)

maar lang niet alles is live :) oke hij speelt (mee). maar ja dat heb je al snel natuurlijk bij een intro van 5 minuten waarbij de spelers nog neit eens op het podium staan :P

maar ik blijf er bij dat hij heel stil staat, hij mag best wat meer op de voorgrond hoor:) hij hoeft nog net geen ax7 te hebben maar toch
dat je 2 handen gebruikt en meerdere pedaaltjes wil niets zeggen. maar ja tzal wel bij het plaatje horen:) ze maken in ieder geval goede muziek.
jammer dat m'n bandleden mourning palace niet willen coveren =(

De toetsenist van Dimmu Borgir is een shuw type. Vandaar dat ie zich zo inbouwt in doeken.
Het statische is een imago. Deed de vorige toetsenist ook (strak vooruit kijken en blind spelen).
Op een paar puntjes na, speelt Dimmu Borgir alles live.

Back