zekering gezocht---HELP!

Zo'n beetje elke elektronica-onderdelen winkel kan deze hebben of voor je bestellen.

Ik vraag me alleen af waar de zekering zit; voor de trafo of na de trafo? Na de trafo ; zelfde stroomwaarde nemen, spanningswaarde mag 120 Volt of hoger zijn, dus ook 230 Volt.
Voor de trafo; hangt er vanaf of 'ie op 125 Volt werkt of heb je hem aangepast aan 230 Volt?
Bovendien moet je weten of de zekering traag (slow) of snel (fast) is; bij twijfel neem je een snel exemplaar.

de spanningswaarde maakt niet zoveel uit in dit geval, zolang je maar 120 Volt of hoger neemt.
Waar zit de zekering, op de achterkant van de behuizing of zo; in elk geval voor de gebruiker eenvoudig eruit te halen?

En werkt het apparaat nu op 125 Volt, of op 230 Volt?

En ging de zekering stuk omdat je hem zojuist voor de eerste keer aanzette, of heeft het apparaaat het al geruime tijd goed gedaan?

De zekering zit van binnen - ik heb hem eruit gehaald en er zijn kleine bruine vlekken op en ik kan van binnen het draadje niet zien dus ik denk dat ie gesprongen is.
Het apparaat werkt op 120v (USA) maar ik gebruik een transfomator om hem hier te gebruiken - hij heeft het altijd gedaan maar opeens niets meer bij het knopje drukken.
Ik heb een foto geattached... misschien weet jij me te vertellen of dit inderdaad zeker voor de transfo is. Het rode pijltje wijst de zekering aan en de blauwe pijltjes geven de richting van de stroomtoevoer aan (links power cable, rechts aan/uit knopje).
Thanks!!!

Attachments

• fuse.jpg
    fuse.jpg
    206,7 KB · Bekeken: 93
Back