Korg Legacy aanbiedingen Duitsland

The Q

out in the fields
Bij Music Store Koeln en Musik Produktiv zijn ze in de aanbieding voor 199 euro.
Ik denk ik meld het maar even hier. :)

Tja, het is maar net wat je crappy noemt.
Ik werk er al een tijd mee en ik vind het een prima ding. Toegegeven, de zijkantjes zien er erg 'plasticerig' uit, maar eigenlijk is het ding best degelijk. Nog geen lamme knoppen en patchpoints etc...
Voor gewoon editen en spelen voldoet het prima, maar wil je hem gebruiken voor een rugby match.....dan is het inderdaad crappy.

groet

Tom

Vannacht de demo eens geinstalleerd, ik vind het toch een lekker klinkend stukkie software hoor. Die controller daar heb ik geen echte mening over, kan alleen zeggen dat die mini-toetsen IMHO waardeloos zijn in gebruik.

Toegegeven, de zijkantjes zien er erg 'plasticerig' uit

Ergens in een andere thread kreeg ik het idee dat mensen denken dat de hele controller van plastic is, maar niets is minder waar. Op de zijkanten en het stukje bij het modulatie-wiel na is alles van metaal.

En ik heb ook nog geen enkel probleem gehad ermee. Alles draait, schakelt en patcht nog soepel, en ik heb 'm nu meer dan een jaar (en nog de volle 499 betaald :( )

Ik zie trouwens dat Music Store Köln suggereert dat de controller ook als dongle fungeert (wat zou inhouden dat je de software niet zonder de controller kunt gebruiken), maar dat is niet waar.

Back