CLAVIA G2 CREATIES (part 1)

Mierig sequencertje, maar enorm veel mogelijkheden.

Attachments

• Roland Kuit SmallSHCntrSeq.jpg
    Roland Kuit SmallSHCntrSeq.jpg
    181,7 KB · Bekeken: 97
  • SmallSHCntrSeq.pch2
    2,4 KB · Bekeken: 113
Nog een sequencertje.
Met 3 LFO´s krijg je een chaotisch patroon. Zet je 1 LFO uit dan krijg je een herhalend patroon.
Het is een simpele versie van de Dewanatron Melody Gin.

Attachments

• Chaos Sequencer.png
    Chaos Sequencer.png
    26,5 KB · Bekeken: 94
  • Chaos Sequencer.pch2
    1,2 KB · Bekeken: 123
ik hoor niets als ik de files open, was benieuwd hoe deze "creaties" klinken :(

bij de weg 6-track, krijg jij geen vieze vingers? als ik je intrumentarium zo lees?;)
ik heb nog geen klachten mogen ontvangen van mensen met onreine klauwen dus het zal wel snor zitten...
de vsti's in mijn signature waren initieel bedoeld voor de kutnummer thread en de daarin vertoevende K# componisten...

@6-track, dat van die vieze vingers was door je onderschrift. dat heb je nu veranderd(vond het geinig).
de pch vloed is aardig opgang, ben een aantal dagen gestopt met roken, dus kabeltjes trekken geblazen.
Die draad heb ik nog niet gelezen, de titel sprak me niet aan, toch maar us doen.

@6-track, dat van die vieze vingers was door je onderschrift. dat heb je nu veranderd(vond het geinig).
uiteraard, dat was duidelijk... ik heb overigens niets veranderd in mijn signature, al heel lang niet meer en zeker niet tussen nu en je laatste post iig...

enfin...
Die draad heb ik nog niet gelezen, de titel sprak me niet aan, toch maar us doen.
inmiddels gedaan dus :D

laat je niet bedriegen overigens, er zit soms best goed spul tussen... maar je moet wel ff zoeken :P

laat je niet bedriegen overigens, er zit soms best goed spul tussen... maar je moet wel ff zoeken
alles van teluur kun je überhaupt beter niet luisteren :D
hoewel, onderstaande is grotendeels NM (ik geloof iets van 3 patches die elkaar tegenwerken), dus wellicht daarom wel weer 'interessant'

k'wiz niet dat er ook een videoclit was van achterbieber... de muzeik is nog redelijk behapbaar als je van (s)expirimenteel houdt tenminste...
Nog een sequencertje.
Met 3 LFO´s krijg je een chaotisch patroon. Zet je 1 LFO uit dan krijg je een herhalend patroon.

attachment.php
ik kan niet 1-2-3 zien waarom 2 LFO's een repeterend en 3 een random patroon zou gaan maken... ik zie qua randomness een S&H maar die heeft zo te zien verder niets met het aan of uitschakelen van 1 van de 3 LFO's te maken aangezien hij pas na de mixer (van de 3 LFO's) komt...
hoe zit dat pcies? want ik heb hem idd niet live uitgeprobeerd, vandaar...
ik hoor niets als ik de files open, was benieuwd hoe deze "creaties" klinken :(
je moet eerst ff de G2 demo downloaden, installeren en dan de PCH2 files inladen nuttuulk... :P

Laatst gewijzigd:
daarvoor moet je chrizz ff aan de mouw trekken... maar dan nog, waarom dan? je ziet toch dat de extentie PCH2 is...? het is tevens ende daarbij niet geheel onverstandig om altijd ff het begin van de thread te lezen want daar staat dat je de demo kan/moet downloaden...

maar ende inderdaad, de link in de eerste post is niet meer werkende dus ende ook nu hier:
http://www.clavia.se/main.asp?tm=Downloads&cldwn=Nord_Modular_G2&osdwn=osw

het is tevens ende daarbij niet geheel onverstandig om altijd ff het begin van de thread te lezen want daar staat dat je de demo kan/moet downloaden...
Een demo van de G2 Software is hier te downloaden.
http://www.clavia.se/g2/demo/index.htm
Oops, the page you have tried to reach cannot be found.
En dan heb je nog steeds een G2 nodig om die "creaties" te kunnen beluisteren.

De link van 6-track werkt hier nog steeds.
@6-track, ja hoor bij die draad echt lache dingen, erg cheezy enzo:),
en je hebt gelijk, tis geen chaotisch patroon.
Van de LfoPerc pch heb ik nog een versie gemaakt.
2 outputs voor de triggering naar het FX gedeelte. In het fx gedeelt 4 parts of een syncussion drumsynth gezet. Nu hoor ik een soort 'old skool' latin ;) Maar dat kunnen jullie zelf bouwen, tis maar een sugestie.

Back