ID&T crap

Ik heb niet het idee dat de 'echte' underground scene nou zo nodig zo grote partys wil organiseren zoals ID&T in de loop van de jaren heeft kunnen doen. Wat ik zo irritant vind is dat op een gegeven ogenblik ander mensen geld ruiken en in het project duiken. Dit zijn dan vooral lui die muziek echt geen ene hol interesseerd en alleen uit zijn op groot geld. Ik zeg niet dat er geen mensen nodig zijn die de niet-muziek zaken regelen, maar hoe groter de budgetten, hoe groter.. juist..
Arg, misschien word ik wel oud ;)
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het fijner vind om ergens te zijn waar je het idee hebt dat mensen muziek laten horen wat zij echt leuk vinden in plaats van shit wat ze MOETEN draaien omdat dat publiek dat zo graag wil. Is niet de schuld van de kids, want die luisteren radio en dus weten ze niet beter...

Is niet de schuld van de kids, want die luisteren radio en dus weten ze niet beter...

kweetnie....wij zijn toch ook opgegroeid met radio en TV? al weet ik niet of er nu nog programmas op de radio zijn zoals VPRO's frontline, de soulshow en de 1e jaren van "for those who like to groove"

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol

kweetnie....wij zijn toch ook opgegroeid met radio en TV? al weet ik niet of er nu nog programmas op de radio zijn zoals VPRO's frontline, de soulshow en de 1e jaren van "for those who like to groove"

Olaf

Je weet toch zelf ook wel dat er voor 90% crap op de radio is? En de programma's die wel aardige herrie draaien zijn of opgedoekt of heel laat.

Origineel geplaatst door Arveyman

Je weet toch zelf ook wel dat er voor 90% crap op de radio is? En de programma's die wel aardige herrie draaien zijn of opgedoekt of heel laat.

dat weet ik dus niet omdat ik al jaren niet meer naar de radio luister..."vroeger" waren de radioprogrammas die ik hierboven noemde toch wel behoorlijk invloedrijk op mijn smaak en muziekkennis..vooral frontline....

ja en de meeste bladen staan vol met reclame. gelukkig maar anders moet ik dadelijk 15 euro betalen voor een simple blaadje [/B][/QUOTE]

De vetste bladen zijn vaak gratis.
Ik had laats een gig in engeland en daar lagen in de recordshops echt goeie bladen voor niks.
Trouwens in bepaalde platen zaken in nederland ook.
Alleen zijn dat geen nederlandse bladen

Origineel geplaatst door dextah
Trouwens in bepaalde platen zaken in nederland ook.
Alleen zijn dat geen nederlandse bladen [/B]

Bij Plato liggen ze anders wel (Nederlands)

Ik hou van alles wat mooi is. PUNT ! En dan heb ik geen radio, TV, internet nodig om dat voor me te bepalen. Het intresseert me ook geen moer waar het vandaan komt of van wie het is, als het maar goed klinkt voor mij persoonlijk. En zo is dat voor iedereen. Smaken verschillen, meningen hou je toch en zo gaat dit weer een eindeloze discussie worden... :)

Wat voor de een commercieel is is voor de ander 'underground'. Zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel smaken.... Alleen snap ik de mening van Goose niet. Hoe kan jij tegen iemand opkijken die klassieke hitjes jat en daar een housebeat onderzet? Waardeer je z'n trukje of z'n muzikale talent?

Zo is trouwens dat trompetje van Tim Deluxe -'It just won't do' de intro van 'Zeg eens AAAA'. Probeer er maar eens op mee te zingen. Het is alleen het eerste stukje en dat in een loop. 'Zeg eens AAAA' 3x

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door krz
Zo is trouwens dat trompetje van Tim Deluxe -'It just won't do' de intro van 'Zeg eens AAAA'. Probeer er maar eens op mee te zingen. Het is alleen het eerste stukje en dat in een loop. 'Zeg eens AAAA' 3x

haha, tuuurlijk krz.. ;)

Wat is Plato ?
En hoe heten die bladen ? Ik heb echt al tijden geen leuk muziek blad gelezen.

ehm, www.plato.nl? :)

En hoe die bladen heten weet ik ook niet uit mijn hoofd. Ik ben al blij dat ik Plato weet te onthouden..

Eigenlijk is dit een discussie waar je niet aan moet beginnen.
Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Maar iedereen is het toch wel met me eens dat het tegenwoordig wel makelijk scoren is ?
Al tien jaar lang hoor ik het "roffeltje" wat eindigt met een kick met heel veel reverb.
Hoe lang trappen de mensen hier nog in ?

kaas-trenz is gewoon wat schlager-muziek met een dansbeat! vond de vergelijking van dobre wel goed: BZN om op te dansen...en aangezien alle simpele en makkelijke muziek het al eeuwenlang goed doet zal het ook nu wel zo blijven....

Eigenlijk is dit een discussie waar je niet aan moet beginnen.
Iedereen heeft zijn eigen smaak.
Maar iedereen is het toch wel met me eens dat het tegenwoordig wel makelijk scoren is ?
Al tien jaar lang hoor ik het "roffeltje" wat eindigt met een kick met heel veel reverb.
Hoe lang trappen de mensen hier nog in ?

Het is nu juist moeilijker scoren heb ik het gevoel. Dit is allemaal al 100x gedaan en scoort nog steeds. Iedereen doet dit dus en zo stijgt het aanbod. :)

Je snapt toch wel wat ik met hip bedoel.

---------------------------------------------------------------------

OOK hip is in the eye and ear of the beholder, wat de een hip vind vind de ander niks, je hebt hip en hype

Thunderdome is nog niet uitverkocht.... heb vandaag 2 kaarten gekocht!

Origineel geplaatst door olafmol
ik moest ook janken toen ik het programma van U-dance van dit jaar zag (was afgelopen zaterdag, en is bedoeld om dance muziek in utrecht te promoten) : klubheads, erick E en een of andere trance DJ....arghh.....zegt genoeg over wat er tegenwoordig op "muzikaal" gedoe in Utreg gebeurt...jammer hoor...

Mee eens. Utrecht is de weg kwijt. Ik heb er 10 jaar gewoond, ben nu in den haag. veel muziek, veel festivals.
En eric e komt niet eens uit utreg

Back