Arv
Robot
Ik heb niet het idee dat de 'echte' underground scene nou zo nodig zo grote partys wil organiseren zoals ID&T in de loop van de jaren heeft kunnen doen. Wat ik zo irritant vind is dat op een gegeven ogenblik ander mensen geld ruiken en in het project duiken. Dit zijn dan vooral lui die muziek echt geen ene hol interesseerd en alleen uit zijn op groot geld. Ik zeg niet dat er geen mensen nodig zijn die de niet-muziek zaken regelen, maar hoe groter de budgetten, hoe groter.. juist..
Arg, misschien word ik wel oud
Ik wil alleen maar zeggen dat ik het fijner vind om ergens te zijn waar je het idee hebt dat mensen muziek laten horen wat zij echt leuk vinden in plaats van shit wat ze MOETEN draaien omdat dat publiek dat zo graag wil. Is niet de schuld van de kids, want die luisteren radio en dus weten ze niet beter...
Arg, misschien word ik wel oud

Ik wil alleen maar zeggen dat ik het fijner vind om ergens te zijn waar je het idee hebt dat mensen muziek laten horen wat zij echt leuk vinden in plaats van shit wat ze MOETEN draaien omdat dat publiek dat zo graag wil. Is niet de schuld van de kids, want die luisteren radio en dus weten ze niet beter...