J JohnDoe5 Gedeactiveerd account Lid sinds 3 november 2004 Berichten 1.158 24 augustus 2005 #1 het nummer Kylie van Akcent..... dat main/ hoofd- lijn melodietje met welke synth is deze gemaakt denken jullie ? Het zijn 2 of 3 gelayerde patches .... Is wel een geil ( summer) soundje !
het nummer Kylie van Akcent..... dat main/ hoofd- lijn melodietje met welke synth is deze gemaakt denken jullie ? Het zijn 2 of 3 gelayerde patches .... Is wel een geil ( summer) soundje !
JohnnyBusca rocket scientist Lid sinds 4 juli 2001 Berichten 10.417 Locatie Eindhoven - Strijp! 24 augustus 2005 #2 Bericht door een moderator: Ik ben er door een vriendelijk lid op gewezen dat deze eigenlijk beter in een ander forum thuishoorden, dus ik heb hem ff verplaatst!
Bericht door een moderator: Ik ben er door een vriendelijk lid op gewezen dat deze eigenlijk beter in een ander forum thuishoorden, dus ik heb hem ff verplaatst!
J JohnDoe5 Gedeactiveerd account Lid sinds 3 november 2004 Berichten 1.158 26 augustus 2005 #3 waar dan ???????
m.u.f.f Ouwe rot Lid sinds 14 februari 2005 Berichten 662 Locatie Amsterdam 26 augustus 2005 #4 Origineel geplaatst door jaccis waar dan ??????? Zie meer... fok.nl